Gjest Mona Lisa Skrevet 22. juli 2003 #1 Del Skrevet 22. juli 2003 Kom i dag inn på studiet jeg aller helst ville begynne på i den byen jeg helst ville til :D :D :D Er kjempegla` :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 22. juli 2003 #2 Del Skrevet 22. juli 2003 Gratulerer og lykke til med studier og karriere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 22. juli 2003 #3 Del Skrevet 22. juli 2003 Gratulerer og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 22. juli 2003 #4 Del Skrevet 22. juli 2003 Grattis! :D Hva skal du studere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 22. juli 2003 #5 Del Skrevet 22. juli 2003 Gratulerer så masse. Hva kom du inn på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snufs Skrevet 22. juli 2003 #6 Del Skrevet 22. juli 2003 Buhuu..jeg kom ikke inn på det jeg ville..står på venteliste. Men kom inn på et annet studie i en anna by. Er det noen som vet om jeg kan si nei til dette, og si ja til å stå på venteliste til det studiet jeg egentlig ønsker? Eller må man si ja til begge, for å kunne stå på venteliste,hvis dere skjønner..Snufs er lei meg. så dette ble rotete forklart:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 23. juli 2003 #7 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg kom også inn på det jeg ville, der jeg ville! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå