Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #1 Skrevet 22. juli 2003 Hei, Jeg skjønner ikke hvorfor kjendiser eller vanlige folk tar silikom inn i brystene når man kan forstørre dem med natural push-up? Det er en slags tablett som man tar daglig, og ifølge reklamen vil brystene garantert bli større og strammere. ( ikke noe bivirkninger og er klinisk testet ). Så hvorfor legger vi kvinner under kniven når det finnes natural push-up? nb: jeg har tenkt å kjøpe det. Noen som har prøvd?
starie Skrevet 22. juli 2003 #2 Skrevet 22. juli 2003 Dette stinker tull og fanteri lang vei! HVis denne magiske pillen faktisk hadde vært reell tror jeg ikke noen hadde lagt seg under kniven for å fikse på puppene.
Gjest Cruella Skrevet 22. juli 2003 #3 Skrevet 22. juli 2003 Eller vanlig bomull.... Det funka bra for meg da jeg var "ung".
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #4 Skrevet 22. juli 2003 Men det er jo klinisk test?! Det koster 700kr, må vel virke?
Gjest Janna Skrevet 22. juli 2003 #5 Skrevet 22. juli 2003 Men det er jo klinisk test?! Det koster 700kr, må vel virke? Vel, vi kjøpte reiseseng til babyen vår for over 700 kr, og han sov ikke noe mer fordet.
Arwen Skrevet 22. juli 2003 #6 Skrevet 22. juli 2003 Vel, vi kjøpte reiseseng til babyen vår for over 700 kr, og han sov ikke noe mer fordet.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 Vel, vi kjøpte reiseseng til babyen vår for over 700 kr, og han sov ikke noe mer fordet. Og sammenhengen her var?????............
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. juli 2003 #8 Skrevet 22. juli 2003 Hei, Jeg skjønner ikke hvorfor kjendiser eller vanlige folk tar silikom inn i brystene når man kan forstørre dem med natural push-up? Det er en slags tablett som man tar daglig, og ifølge reklamen vil brystene garantert bli større og strammere. ( ikke noe bivirkninger og er klinisk testet ). Så hvorfor legger vi kvinner under kniven når det finnes natural push-up? nb: jeg har tenkt å kjøpe det. Noen som har prøvd? Minnie Innlegget er slettet. Slike kommentarer er totalt unødvendige. Orakel - moderator
Joplaya Skrevet 23. juli 2003 #10 Skrevet 23. juli 2003 En slags tablett? Finnes jo slankepiller også. Tror ikke på at de funker, tror heller ikke få-store-pupper-piller virker heller.
Gjest Dolphina Skrevet 23. juli 2003 #11 Skrevet 23. juli 2003 Hehe... Så annonse for disse pillene i Her & Nå i går. Fikk meg en god latter da gitt! De heter faktisk Natural Push-Up og de pillene du får for 700 kr holder for ca 1 måned. Så da får du DE puppene en måned så synker de igjen? Hehe... Vi fant ut at vi skulle teste det på noen bestemødre med puppene på navlen vi, DA finner man ut om det funker!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. juli 2003 #12 Skrevet 23. juli 2003 Dette er bare ett tulleinnlegg fra en Gjest- ingen tror vel på dette våset? :o Minnie
jordbær Skrevet 23. juli 2003 #13 Skrevet 23. juli 2003 Foresten.. det har kommet slanke-øredobber også..
Sandman Skrevet 23. juli 2003 #14 Skrevet 23. juli 2003 Dette er bare ett tulleinnlegg fra en Gjest- ingen tror vel på dette våset? :o Minnie ....bra du gjorde oss oppmerksom på at forfatteren tøyset, Minnie.... si meg...eier du ikke humor...?
Englepusen Skrevet 23. juli 2003 #15 Skrevet 23. juli 2003 Høres det ut som om det er for godt til å være sant så er det som regel det også. Det er en fin leveregel. Jeg er alltid skeptisk til sånne fantastiske produkter som du bare får kjøpt på Tv-shop og i postordrekataloger. Hadde de virkelig vært så bra hadde de vel blitt solgt andre steder og?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå