Gjest Gjest_siren_* Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 hva slags hårfarge har de???? lysbrun md litt "brush on" striper vil jeg vel si hvertfall gisele har.. men hva er d i nr?? og om man har fått litt for orange hår fordi man bleket det lyst men d ble orange.. kan man da bruke en ask blond for å få bort det orange?? noen med peiling her???
Gjest Gjest_siren_* Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 det ser forresten ut som veldig varme lysbrun farger... kan d være noe honning blondt inni her???
Gjest Gjest_siren_* Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 maser i vei på mitt eget innlegg.. hehe men noe i denne gata først å fremst.. http://images.teamsugar.com/files/usr/0/5711/gisele.jpg kanskje mer lysbrun/ask her?? med noen lysere effekter ..? jeg har nå nesten svart hår.. ! hva må jeg gjøre? må vel rett å slett bleke ned hele håret til det blir orangeaktig.. å så ..? bleke iGJen? å SÅ ta i en askblond eller lignende.. å SÅ bleke noen striper oppå der igjen? detter vel av før den tid kanskje... ?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 maser i vei på mitt eget innlegg.. hehe men noe i denne gata først å fremst.. http://images.teamsugar.com/files/usr/0/5711/gisele.jpg kanskje mer lysbrun/ask her?? med noen lysere effekter ..? jeg har nå nesten svart hår.. ! hva må jeg gjøre? må vel rett å slett bleke ned hele håret til det blir orangeaktig.. å så ..? bleke iGJen? å SÅ ta i en askblond eller lignende.. å SÅ bleke noen striper oppå der igjen? detter vel av før den tid kanskje... ? Du må nok gjøre det slik du skriver ja. Først avfarging (den sterkeste,som lysner 5-7 nyanser) for å trekke ut de røde pigmentene, og deretter en askblond farge i. Er litt usikker på om det går an å trekke ut striper igjen etterpå da. En ting er at håret helt sikkert vil være veldig tørt, så det kan være best å vente noen uker og kure det regelmessig (bruk proteinkur) før striping. En annen ting er at siden bunnfargen (den askblonde) er en kunstig farge, og ikke din naturlige, må du mest sannsynlig også farge stripene etterpå for å få en fin blond farge. Kjendiser som Gisele har ofte stripet håret i flere ulike blonde nyanser. Det er ofte mye arbeid å få til selv, så jeg ville nok rådet deg til å oppsøke frisøren.
lovenemo Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Ta med deg bildet til frisøren og si at det er slik du vil ha det? Regner med at de vil kunne gi deg så god hjelp som mulig med fargene.
Gjest ts Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 jeg var hos frisøren for noen mnd siden, hadde med masse bilder men kom ut med noen tynne foliestriper i mørkebrunt hår. WAste of money. betalte 1900 kr ca. veeeeet,jeg skulle gått tilbake.. men men.. derfor har jeg lyst å prøve selv.. har alltid gjort mye med håret selv, og er utdanna frisør, men .. lenge siden sist nå... skummelt dette
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 jeg var hos frisøren for noen mnd siden, hadde med masse bilder men kom ut med noen tynne foliestriper i mørkebrunt hår. WAste of money. betalte 1900 kr ca. veeeeet,jeg skulle gått tilbake.. men men.. derfor har jeg lyst å prøve selv.. har alltid gjort mye med håret selv, og er utdanna frisør, men .. lenge siden sist nå... skummelt dette Viss du er utdanna frisør synes jeg det er merkelig at du ikke hvet svaret på dette selv. En slik farge som Jeniffer Aniston har må du bygge opp over tid, resultatet du får kommer helt an på hårkvaliteten din og utgangspunktet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå