Gjest can it be? Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 hei. jeg lurer litt på en sak. kan man bli forelsket i en man ikke har møtt? kontakt via msn,facebook, cam tlf osv. kan man falle skikkelig for en/ei man andri har sett? kan man elske denne personen? eller bare være betatt?? hva tror dere?
fuerza Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Jeg tror det er fullt mulig å bli betatt og forelske seg over nett. Selv er jeg redd for å forelske meg over nett, da jeg ville hatt alt for store forventninger når jeg endelig fikk møte personen og de ikke ble innfridd. Jeg har aldri opplevd å bevare en betatt-kjemi med de (få) jeg har møtt fra nett. Men ingen tvil om at det går an. Leser stadig om folk som møter kjæresten på nettet Blitt betatt av en over nett? Ettersom dere tydligvis har sett hverandre på cam og snakket i tlf tror jeg iallefall det er mulig å bli forelsket uten å ha møtt hverandre. Merker tydeligere kjemien om du snakker og ser personen "live".
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 hei. jeg lurer litt på en sak. kan man bli forelsket i en man ikke har møtt? kontakt via msn,facebook, cam tlf osv. kan man falle skikkelig for en/ei man andri har sett? kan man elske denne personen? eller bare være betatt?? hva tror dere? Ja jeg mener det er absolutt mulig. Sitter selv her med nervene på høykant. Er bare to timer fra å møte en jeg har møtt på nett. Har taster utallige timer på msn osv, og en del i tlf. Og i kveld skal der store skje... Om jeg ikke er forelska så iallefall veldig betatt. Men gruer meg veldig likevel. Og er redd for at enten han eller jeg blir skuffet...
fuerza Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 (endret) Ja jeg mener det er absolutt mulig. Sitter selv her med nervene på høykant. Er bare to timer fra å møte en jeg har møtt på nett. Har taster utallige timer på msn osv, og en del i tlf. Og i kveld skal der store skje... Om jeg ikke er forelska så iallefall veldig betatt. Men gruer meg veldig likevel. Og er redd for at enten han eller jeg blir skuffet... åååh, krysser fingrene for deg. Det går nok fint Nesten som jeg misunner deg litt Men skjønner godt den følelsen av skrekkblandet fryd som du sikkert sitter inne med nå. Hatt kontakt lenge? Endret 21. mai 2009 av fuerza
NoAngel Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Ja jeg mener det er absolutt mulig. Sitter selv her med nervene på høykant. Er bare to timer fra å møte en jeg har møtt på nett. Har taster utallige timer på msn osv, og en del i tlf. Og i kveld skal der store skje... Om jeg ikke er forelska så iallefall veldig betatt. Men gruer meg veldig likevel. Og er redd for at enten han eller jeg blir skuffet... oi oi , spennende !!! lykke til. jeg kjenner følelsen.. forelsket meg på world of warcraft:P (med bruk av msn tlf fb ja)
Gjest Gjest_nusse_* Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Å ja da, det går fint an å bli betatt og kanskje forelsket i spenningen - men de ekte følelsene kommer vel først etter å ha møtt hverandre irl. Jeg har gjort det!! Ble kjent med hverandre over nett - skrev masse sammen i en måneds tid, og deretter hadde vi vårt første møte. I august i fjor. Og lykken slo ned med full kraft hos oss begge Aldri noensinne kjent så gode følelser for en mann, vært så forelsket, følt meg så respektert og verdsatt - og det er gjensidig. Vi vet begge at vi har funnet den store kjærligheten som vil vare livet ut. Lykke til!!
NoAngel Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 ååå .. så bra!! skikkelig glad melding det der :D
Gjest Purple Haze Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 Ja, det er absolutt mulig. Jeg ble kjent med kjæresten min på nett, og ble betatt av han med en gang. Og det handlet om måten han skrev til meg på, det gikk bare rett i hjertet. Vi sa faktisk at vi var glad i hverandre før vi i det hele tatt hadde møttes. Og det var vi jo også. Nå har vi vært sammen snart 1 år, og er stormende forelsket
Anglofil Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 Ja, det er det. Jeg ble forelsket over nett, møttes IRL og er i dag sammen. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #11 Skrevet 22. mai 2009 Det går så absolutt ann om man kje blir direkte forelsket, så kan man så absolutt bli veldig betatt av den personen man møter over nett.. jeg møtte min kjære på nett i september '07 og vi skrev med hverandre på msn hver dag fram til vi møttes for første gang i påska '08. var et nervevrak når jeg endelig skulle møte han! men det gikk bare strålende alt var mye lettere tror jeg siden vi hadde sett hverandre på web cam... som en litt over her skrev, så var det de tingene han sa/skrev som gjorde at han kapret hjertet mitt.. det var så ekte så da jeg endelig fikk mulighet til å dra på besøk til han i juni '08 ble det full klaff... når har vi snart vært sammen i ett år og jeg har aldri hatt det så bra som jeg har det nå PS. Må virkelig si at det er ganske så herlig å høre at det er flere der ute som har møtt sin kjære over nett. I begynnelsen av forholdet ble jeg litt ille til mote når venner og kjente spurte hvordan vi møttes.. var litt flau.. tidligere har det jo holdningen vært litt den at det er bare folk som ikke har en sjanse til å møte "den rett" i det daglige liv som var desperat nok til å lete etter noen på nett... men nå føler jeg heldigvis at dette ikke er noe problem lengre... jeg traff min kjære over nett og jeg er glad jeg valgte å teste ut møteplassen.. ellers hadde jeg gått glipp av mitt livs kjærlighet! så da får bare de som ser negativt på det, se negativt på det....
Gjest m47 Skrevet 22. mai 2009 #12 Skrevet 22. mai 2009 hei. jeg lurer litt på en sak. kan man bli forelsket i en man ikke har møtt? kontakt via msn,facebook, cam tlf osv. kan man falle skikkelig for en/ei man andri har sett? kan man elske denne personen? eller bare være betatt?? hva tror dere? Svaret er JA!, men den forelskelsen kan gå over det første minuttet på den første daten.
Gjest m47 Skrevet 22. mai 2009 #13 Skrevet 22. mai 2009 Svaret er JA!, men den forelskelsen kan gå over det første minuttet på den første daten. Men hun som jeg ble IRL-forelsket i var bare interessant på nettet, vi møttes før vi rakk å bli kjent, og ting tok av når vi møttes irl.
Gjest Marlo Skrevet 22. mai 2009 #14 Skrevet 22. mai 2009 Absolutt! Traff min kjäre gjennom mmorpg, 3 mnd etter at vi först begynte å prate med hverandre så flyttet han fra Irland til Norge, og vi har nå bodd sammen i 3 år - like kär i hverandre =)
stx Skrevet 22. mai 2009 #15 Skrevet 22. mai 2009 Her fult mulig. Er mye lettere å bli "bedre" kjent med en person vist det begynner på nett. Men kan også bli veldig skuffa når en først møtes.
stx Skrevet 22. mai 2009 #16 Skrevet 22. mai 2009 Absolutt! Traff min kjäre gjennom mmorpg, 3 mnd etter at vi först begynte å prate med hverandre så flyttet han fra Irland til Norge, og vi har nå bodd sammen i 3 år - like kär i hverandre =) la meg tippe.... WoW ?
NoAngel Skrevet 22. mai 2009 #18 Skrevet 22. mai 2009 godt det ikke bare er jeg som finner mannfolk på wow
Gjest Complex Skrevet 22. mai 2009 #19 Skrevet 22. mai 2009 Ja, det er absolutt mulig, jeg har selv vært det!
stx Skrevet 22. mai 2009 #20 Skrevet 22. mai 2009 godt det ikke bare er jeg som finner mannfolk på wow hmm. hvordan finner dere mannfolk på wow :O ? De fleste på wow er jo falske drittsekker (utenom meg seff )... Koselig å høre det går ann men, de få jentene som spiller wow er godt gjemt.. og skjønner igrunn det veldig veldig godt. Eg ville ikke lagt ut at eg var jente i wow sorry for avsporinga .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå