Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei!

jeg er 14år og har blondt/mellomblondt hår, men har farget det brunt med litt rødkjær.. det ser VELDIG rart ut på meg men får ikke lov av foreldrene mine å farge det tilbake..

men skal til Spania i sommer ogder er det jo veldig varmt og masse sol.

vil håret mitt blekes av sola da?

og er det noe jeg kan bruke i håret får å få det enda blekere? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Håret vil blekes i sol og saltvann uansett, men du vil ikke bli blond igjen av det. De røde pigmentene fra hårfargen vil mest sannsynlig ikke forsvinne helt, men en lysere utgave av det du har nå vil du nok få.

Skrevet

Saft fra ferske sitroner i håret kan bleke håret ditt. Men hey, stikk å fix håret ditt hos frisør og drit i hva foreldrene dine synes!

Gjest Gjest
Skrevet
Saft fra ferske sitroner i håret kan bleke håret ditt. Men hey, stikk å fix håret ditt hos frisør og drit i hva foreldrene dine synes!

Tulling.

En 14 år gammel jente må høre på foreldrene sine, ikke en 27 år gammel Ole.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette med sitroner gjelder blondt hår, ikke brunt... Vet ikke om det har noen effekt uansett, men det er ihvertfall ingen vits i å prøve når du har farget det brunt eller rødt.

Jeg ville forhandlet litt mer med mamma og pappa var jeg deg. Evt. gjort noe jobb for dem som du kan tjene deg opp til en frisørtime på?

Skrevet
hei!

jeg er 14år og har blondt/mellomblondt hår, men har farget det brunt med litt rødkjær.. det ser VELDIG rart ut på meg men får ikke lov av foreldrene mine å farge det tilbake..

men skal til Spania i sommer ogder er det jo veldig varmt og masse sol.

vil håret mitt blekes av sola da?

og er det noe jeg kan bruke i håret får å få det enda blekere? :)

Hei :)

Er det en veldig mørk brun farge?

Er det farget hjemme eller hos frisør?

Når du kommer til Spania vil sola bleke håret ditt, det vil bli en del lysere men ikke så mye at du får tilbake din naturlige farge. For å få bleket håret mer, er du nødt til å gå til frisøren, i det minste spørre hva de anbefaler. Ettersom du nå har veldig underliggende gyllende pigmenter i håret vil disse komme mer fram etterhvert som håret blir bleket. Nå vet ikke jeg hva slags farge du har benyttet i håret, men hvis det er hjemmefarge er det noen hjemmefarger som går veldig fort ut av håret og blir veldig blasse i sola. Jeg ville nok satt meg ned med mamma eller pappa hvis det er så ille at du ikke klarer gå med det, og eventuelt ingått en avtale om at du gjør en tjeneste eller noe for de, og at de betaler en frisør time f.eks som en belønning.

Gjest Gjest
Skrevet

tusentakk for all hjelp :D, skal spørre mamma og pappa igjen :), eller bleke det med sitron :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...