Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. mai 2009 #1 Del Skrevet 21. mai 2009 sjekk dette bilde http://www.hotblog.no/bilder/buffalopumpspisspink2.jpg er spisse pumps UT nå? jeg har noen i svarte som jeg lurer på om jeg kan bruke.. prøver å være litt moteriktig da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #2 Del Skrevet 21. mai 2009 Ut vet jeg ikke, stygt er det i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 22. mai 2009 #3 Del Skrevet 22. mai 2009 De skoene er ikke stygge...!!! Har du et par av disse i svart så kan du trygt bruke dem, de er fiiine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 23. mai 2009 #4 Del Skrevet 23. mai 2009 Dersom det er pumps er det greit, men støvletter er ikke noe særlig pent syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 24. mai 2009 #5 Del Skrevet 24. mai 2009 Enig med Ella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå