Gjest Gjest_sekk_* Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Vil prøve renseserie fra Dermalogica og tenkte å kjøpe et reisekit og har sett på disse to: Oily eller normal/oily Hva er forskjellen på disse? Og hva karakteriserer fet hud og normal/fet hud? Litt usikker på hvilken av disse pakken jeg skal gå for. Huden mit har en del stor porer som lett blir svarte/hudorm. Jeg blir veldig fort blank og fet i huden. Så når jeg stryker hånd mi over ansiktet blir jeg blank og fet på fingrene. Er selvfølgelig mest fet i t-sonen men er allikvel fet over hele ansiktet. Ellers får jeg litt kviser innimellom, men ikke veldig mange. De er stort sett hvit/gule som ikke ligger langt under huden og popper veldig lett når man kommer borti i de. Merker at jeg blir veldig fort fet (tror iallefall det). Et lite eksempel som kanskje er litt rart, men viser tidsperspektivet jeg snakker om. Har jeg renset ansiktet om morgene og tatt på hudkrem osv og ser helt alright ut. Tar bussen og kjøper meg en kaffe og da får jeg alltid fettmerke der nesa mi kommer borti. Dvs at nesen min er fet ca. 30 - 45 min etter at jeg har renset det. Noe som har en formening om hvillken av serien jeg bør gå for?
Gjest Christabelle Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har kombinert hud med fet T-sone og får en kvise her og der innimellom, og jeg har brukt produktene i kitet for normal/oily. Altså: Special Cleansing Gel Skin Prep Scrub Multi-Active Toner Active Moist Porene mine er ikke store, men har små prikker på nesen. For deg vil jeg anbefale Special Cleansing Gel, Oil-Control Lotion, Multi-Active Toner, Skin Prep Scrub og Skin Refining Masque. Hvordan er kinnene dine? Tørre eller fete? Får du urenheter der?
Gjest ts Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har kombinert hud med fet T-sone og får en kvise her og der innimellom, og jeg har brukt produktene i kitet for normal/oily. Altså: Special Cleansing Gel Skin Prep Scrub Multi-Active Toner Active Moist Porene mine er ikke store, men har små prikker på nesen. For deg vil jeg anbefale Special Cleansing Gel, Oil-Control Lotion, Multi-Active Toner, Skin Prep Scrub og Skin Refining Masque. Hvordan er kinnene dine? Tørre eller fete? Får du urenheter der? Takk for svar Fete skinn og store porer utover på skinnbeina.. ganske likt som på nesa...også gjevner deg seg ut nedover på skinnene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå