Gå til innhold

Solarium

Gjest Gjest_Monica_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Jeg er her inne å leser noen ganger. Har da også lest om personer som onanerer i solarium. Har tenkt på det som grisete de gangene jeg har lest innlegg om det.

I går var jeg på trening. Etter treningen ville jeg ta en soltime. Det gjør jeg nesten aldri. men skal på en liten jente tur med 2 venninner snart, så tenkte det ville være fint med litt mer farge.

Jeg la meg inn i solen som vanlig. Men begynte å tenke på hva folk gjør i solarium. Så får meg både hva gutter og jenter kanskje gjør her. Det var en ganske så kjekk en som kom ut fra solen før jeg gikk inn.

Fantasien tok litt av og jeg så for meg litt av hvert. Forsøkte og ikke gjøre noe, men det endte med at jeg gjorde det.

Er jeg og nå den grisen som jeg tenkte de andre var. Eller er det ikke så farlig.

Det var jo faktisk veldig deilig i den varmen :-)

Hilsen

Meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn egentlig er det jo ganske ekkelt å tenke på hva folk kan ha gjort i den solsengen før meg... derfor jeg alltid vasker den to ganger :fnise: men kanskje jeg burde begynne å vaske "taket" og i tilfelle det er noen gutter som har vært der og kost seg :fnise:

Gjest Stina
Skrevet

Det er vel ikke så farlig. Det renner jo gjerne svette når en ligger der. Hva som er verst/best av svette, sæd eller safter vet ikke jeg.

Bryr meg egentlig ikke så mye om det heller.

Ja. Jeg har også koset meg litt når jeg har vært i solarium. Ikke at jeg gjør det hver gang. :goodbye:

Det å vaske før og etter, bør en vel gjøre uansett.

Skrevet
Jeg er her inne å leser noen ganger. Har da også lest om personer som onanerer i solarium. Har tenkt på det som grisete de gangene jeg har lest innlegg om det.

I går var jeg på trening. Etter treningen ville jeg ta en soltime. Det gjør jeg nesten aldri. men skal på en liten jente tur med 2 venninner snart, så tenkte det ville være fint med litt mer farge.

Jeg la meg inn i solen som vanlig. Men begynte å tenke på hva folk gjør i solarium. Så får meg både hva gutter og jenter kanskje gjør her. Det var en ganske så kjekk en som kom ut fra solen før jeg gikk inn.

Fantasien tok litt av og jeg så for meg litt av hvert. Forsøkte og ikke gjøre noe, men det endte med at jeg gjorde det.

Er jeg og nå den grisen som jeg tenkte de andre var. Eller er det ikke så farlig.

Det var jo faktisk veldig deilig i den varmen :-)

Hilsen

Meg

Så lenge du vasker solariumsbenken etter deg skal du slippe merkelappen gris ... :)

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

:-)

Jeg har også gjort det i solarium. Har lest en del om at jenter ofte gjør det, og tanken på det sammen varmen, kan få meg kåt.

Men selv om jeg runker, så spruter jeg ikke rundtomkring inne i solen. lar det komme på magen. Vasker selvfølgelig godt etter meg, som vanlig. Om jeg runker eller ikke.

Har du lyst og synes det er deilig. Så hvorfor ikke gjøre det.

Skrevet
:-)

Jeg har også gjort det i solarium. Har lest en del om at jenter ofte gjør det, og tanken på det sammen varmen, kan få meg kåt.

Men selv om jeg runker, så spruter jeg ikke rundtomkring inne i solen. lar det komme på magen. Vasker selvfølgelig godt etter meg, som vanlig. Om jeg runker eller ikke.

Har du lyst og synes det er deilig. Så hvorfor ikke gjøre det.

Eneste jeg er redd for er skjult kamera.

Solarium er typiske plasser for idioter som skal filme nakne jenter.

Er alt for mange filmer av slikt, også fra norge.

Så jeg sjekker alle kriker og kroker på solsengen og rundt før jeg tar av meg klær.

Hender ofte at jeg koser litt med meg selv i solarium ja.

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Jeg jobber på et treningsstudio hvor vi har solarium.

Jeg syne ikke det er noe ekkelt om personer gjør slikt i solsengene.

Tror faktisk det er veldig vanlig at slikt blir gjort.

De aller fleste er velidig nøye med å vaske godt etter seg.

Vi går ofte inn og ser at alt er i orden der inne før neste kunde. En gang jeg kom inn etter at en jente som trener her fast hadde solt seg, lå det en t-shirt på benken der inne. Jeg tenkte jeg skulle ta den med, så hun fikk den igjen neste gang hun kom. Da jeg løftet den opp falt det en vibrator ned på gulvet. Da smilte jeg litt.

Pakket den inn i t-shirten og gjemte den unna. Noen dager etter kom hun tilbake og skulle trene. Jeg var litt usikker på om jeg skulle fortelle henne at jeg hadde funnet det hun hadde glemt.

Men det passet slik at det ikke var andre ved resepsjonen når hun var ferdig og trene. Så jeg sa, jeg tror du glemte noe her sist du var her. Hun ble litt satt ut, men det ble greit. Jeg hadde ikke fortalt det til noen andre som jobbet her.

Nå blir det alltid et lite ekstra smil de gangene hun skal sole seg.

Jeg soler meg ikke ofte selv i solariet. Men det kan også skje med meg at jeg koser litt der inne.

Jente på jobb..

Gjest Gjest_Stian_*
Skrevet

Har både runket og hatt sex i solarium. Deilig :sengekos: :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Er du/dere her igjen. Jaja, hver sin lyst :)

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet
Jeg jobber på et treningsstudio hvor vi har solarium.

Jeg syne ikke det er noe ekkelt om personer gjør slikt i solsengene.

Tror faktisk det er veldig vanlig at slikt blir gjort.Jente på jobb..

De tror jeg også er vanlig :rødme:

Skrevet

Jeg syns det er for drøyt. Ikke alle setter pris på at andre mennesker har sex eller onanerer i solariumet, uansett hvor mye det vaskes etterpå. Det handler om respekt for andre mennesker, og selv om de fleste her på KG syns det er helt greit, betyr det ikke at den meningen gjelder hele Norges befolkning.

Skrevet

Vel, tenk f.eks. på hva som har foregått i den sengen dere sover i neste gang dere overnatter på et hotell! Nei, ikke smart å la hodet tenke for mye på slikt om en er prippen.

Ignorance is bliss

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Før da jeg brukte solarium så dasket jeg loffen støtt og stadig. Det er jo ikke akkurat gøy å ligge i solarium, så da må tiden fordrives! :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det før jeg og noen bodde på hybel, hvor det var tilgang til solarium. (vi så nøye etter om det var noe kamera der)

Etter den gangen kan det skje at jeg gjør det.

Jente Oslo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...