Gå til innhold

greit før, men når det skjer så er det ikke greit.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Nå skjønner jeg egentli ingen værdens ting.

Idag våknet jeg med et ansikt som ikke så ut, pluss at kjæresten min ringte meg kjeftet på meg for at jeg ikke sa ifra til henne at jeg skulle på fest....

Hun og en venninne skulle ha en jente kveld i går, som hu med det første ikke nevnte for meg, men fikk senere vite at en venninnne skulle ligge over til henne. Jeg synes det er bra at kjæresten min tar seg tid til vennene sine, så det er liksom ikke noe big deal i den forstand.

I dag er hun sur på meg fordi at jeg ikke sa ifra at jeg skulle på fylla i går, og hun spurte ikke en gang om va jeg skulle finne på når kvelden kom.

Det som er det sykeste er at før så sa hun at hun ikke brydde seg om at jeg dro på fest alene, men i dag så er det galt av meg og ikke si ifra og dra på fest uten henne. Må jeg virkeli ringe til kjæresten min vær gang jeg skal gjøre noe i det hele tatt?

Jeg skjønner ingenting....

Det har hendt seg i flere tilfeller at hun sier at noe er helt greit og alt det dær, men når det kommer til saken så er det faen ikke greit nei...

Hvorfor kan hun ikke bare si på forhånd at hun ikke liker det istedet for og lyve og si at det er helt greit for henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - velger å anta at du er en ung mann som trenger å lese litt om kvinnesinnet? Når vi slenger "det er helt greit det", så er ddet sjelden det, men en oppfordring til dere karer om å oppføre dere litt ridderlig og "ofre dere".

Logisk? Nei - fullstendig irrasjonelt. Men så har vi mange goder sider oxo da :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...