Trulta Skrevet 22. juli 2003 #1 Skrevet 22. juli 2003 Elsker gode vitser og historier... Problemet er bare det at jeg glemmer de :oops: Har en liten en her, men om den er så god er no annet. Husker bare sånne korte... Så var det mannen som var så kort i beina at hver gang han feis fikk han sand i skoa.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #2 Skrevet 22. juli 2003 Elsker gode vitser og historier... Problemet er bare det at jeg glemmer de :oops: Har en liten en her, men om den er så god er no annet. Husker bare sånne korte... Så var det mannen som var så kort i beina at hver gang han feis fikk han sand i skoa. tennene dine er så gule at trafikken senker farten hver gang du smiler
Gjest Liten Skrevet 23. juli 2003 #3 Skrevet 23. juli 2003 Synes denne er så fin jeg... sånn passe ondsinnet! I went to the store the other day, and I was in there for only about 5 minutes. When I came out there was a damn motorcycle cop writing a parking ticket. So I went up to him and said, "Come on, buddy, how about giving a girl a break?" He ignored me and continued writing the ticket. So I called him a pencil-necked Nazi. He glared at me and started writing another ticket for having worn tires! So I called him a piece of horse s**t. He finished the second ticket and put it on the windshield with the first. Then he started writing a third ticket! This went on for about 20 minutes. The more I abused him, the more tickets he wrote. I didn't care. My car was parked around the corner. I try to have a little fun each day. It's important.
Trulta Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2003 Her er en til... Reidar og Kari tenkte at den eneste måten de kunne snike seg til en kjapp en på ettermiddagen, var å sende sønnen ut på verandaen og få han til å rapportere alt han så. Sønnen rapporterte i vei: -En blå bil kjører nedover veien...Naboen lufter bikja....Nilsen ligger å knuller. Reidar og Kari skvatt til og satte seg opp i senga. -Hva er det du sier? Roper faren.-Hvordan vet du det? Sara er ute på altanen deres og rapporterer, hun også, svarer gutten.
Trulta Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2003 Lille-Ole går bort til faren og spør: -Hva er politikk? -Vel,sønn, la meg si det slik. Jeg er den som skaffer mat til huset, så la oss kalle meg kapitalismen.Mor administrerer pengene, så vi kan kalle henne regjeringen. Vi er her for å passe på deg og dine behov, så vi kaller deg folket. Og barnevakten, vel, henne kaller vi arbeiderklassen. Og lillebroren din kan vi kalle fremtiden.Nå, gå og tenk over dette og se om du får noe ut av det. Lille-Ole går til sengs og tenker over det faren har fortalt. Senere på kvelden hører han lillebroren gråte. Han løper inn på soverommet hans og ser at bleiene hans er mer enn klare for et skift. Først løper han til foreldrenes soverom. Men der ligger moren og sover, og da han ikke vil vekke henne, går han til barnevaktens rom. Døra er låst, og da han kikker gjennom nøkkelhullet ser han faren i seng med barnevakten. Han gir opp og går tilbake i seng. Neste morgen går gutten til faren og sier: -Far, jeg tror jeg forstår politikk nå. -Bra sønn, fortell meg nå med dine egne ord hva politikk er. -Vel, mens kapitalismen utnytter arbeiderklassen, sover regjeringa trygt og godt, folket blir fullstendig oversett og fremtiden er full av dritt.
Trulta Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2003 Dyrker den tråden jeg starta jeg... he he.. Fant masse vitser jeg nå 8) Kan jo dele noen med dere... En lastebilsjafør hadde time hos legen angående for tidlig sædutløsning. Doktorn fortalte han at å masturbere før man skulle ha sex ofte hjalp menn med forlenge selve akten. Etter konsultasjonen hos legen , tenkte mannen at dette måtte han prøve! Resten av dagen brukte han til å tenke på hvor han skulle gjøre det. Han kunne ikke gjøre det på fraktkontoret. Han tenkte på kantina, men den var for åpen. Et smug var også inne i bildet, men det fant han for risikabelt. Til slutt fant han en løsning. På veien hjem kjørte han lastebilen sin ut på siden av motorveien. Han gikk ut, og krabbet under som om han undersøkte bilen. Etter å ha konkludert med at plassen var tifredstillende, dro han ned buksa og mastuberte i vei. Han lukket øynene og tenkte på sin elskede. Da han nærmet seg en orgasme, kjente han at det var noen som nappet han i buksebenet. -Hva? svarte han, fortsatt med lukkede øyne, for han ville ikke miste fantasien sin. -Dette er politiet, hørte han, hva foregår der nede? -Jeg skjekker bakakslingen, svarte mannen, den er gåen. -Vel, da kan du like godt sjekke bremsene mens du er der nede, svarte politimannen, for lastebilen din rulla ned bakken for 5 min siden....
Trulta Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2003 Hvordan sorterer menn skittentøyet sitt? -"skittent" og "skittent- men brukbart."
Trulta Skrevet 23. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2003 En liten uskyldig svenskevits.... Svensken fikk tauet bilen sin til verkstedet hvor de oppdaget at bilen var tom for bensin. -Hva?! utbryter svensken,Har jeg kjørt rundt med denne feilen lenge?
VesleBråka Skrevet 23. juli 2003 #11 Skrevet 23. juli 2003 1. Q. What should you do if you see your ex-husband rolling around in pain on the ground? A. Shoot him again. 2. Q. How can you tell when a man is well-hung? A. When you can just barely slip your finger in between his neck and the noose. 3. Q. Why do little boys whine? A. Because they're practicing to be men. 4.How many men does it take to screw in a light bulb? A. One - he just holds it up there and waits for the world to revolve around him. OR Three - one to screw in the bulb, and two to listen to him brag about the screwing part. 5. Q. What do you call a handcuffed man? A. Trustworthy. 6. Q. What does it mean when a man is in your bed gasping for breath and calling your name? A. You didn't hold the pillow down long enough. 7. Q. Why does it take 100,000,000 sperm to fertilize one egg? A. Because not one will stop and ask directions. 8. Q. Why do female black widow spiders kill their males after mating? A. To stop the snoring before it starts. 9. Q: Why do men whistle when they're sitting on the toilet? A: Because it helps them remember which end they need to wipe. 10. Q: What is the difference between men and women... A: A woman wants one man to satisfy her every need. A man wants every woman to satisfy his one need. 11. Q: How does a man keep his youth? A: By giving her money, furs and diamonds. 12. Q: How do you keep your husband from reading your e-mail? A: Rename the mail folder to "instruction manuals"
Irka Skrevet 23. juli 2003 #12 Skrevet 23. juli 2003 Fikk en god en på mob. min her om dagen.. Sjømann med hjertefeil ringer hjem til kona: -Æ ligg me angina pectoris i Amsterdam, send penga. -Kona: Æ sjit i kem du ligg med! Penga får du ikkje! ____________________________________________________
Trulta Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #14 Skrevet 24. juli 2003 Et foreldrepar tar med seg sin lille sønn på en nudiststrand. Faren tar seg en tur på stranda mens sønnen leker i vannet. Etter en stund, kommer sønnen løpende til moren og sier: -Mamma! Jeg så damer med enda større pupper enn dine! -Jo større de har, desto dummere er de, sier moren. Gutten går uti vannet og fortsetter å leke. Noen minutter senere kommer han tilbake og sier: -Mamma! Jeg så menn med mye større tissefanter enn pappas! -Jo større tissefanter de har, desto dummere er de, sier moren. Sønnen springer avgårde for å fortsette leken, men etter en stund kommer han tilbake igjen og roper: -Mamma! Jeg så pappa som sto og snakket med den dummeste dama jeg noengang har sett, og mens de snakket, ble pappa bare dummere og dummere!
Irka Skrevet 24. juli 2003 #15 Skrevet 24. juli 2003 Den var hæærlig Trulta! Stemmer fantastisk! Jo større de blir, jo dummere er de! Har liten sms til her jeg.. To kvinner soler seg nakne i hagen. Den ene sier: -For en stor klitoris du har. Den andre: -Det har jeg ikke forstand på. -Det er mannen min som steller hagen.
*Lillian* Skrevet 25. juli 2003 #16 Skrevet 25. juli 2003 Eeeeeeeeeeelsker rå vitser...... Det vet vel de som har vært på chatten med meg en sen kveld/natt innimellom Selvfølgelig har jeg noen på lager Hvorfor onanerer mannfolk? Fordi de vil ha sex med noen de elsker. -Mamma, er det stygt å si "mus"? .Ja, fysj, slike ord får du ikke lov å bruke! . Neivel. Mamma, det ligger ei dau f.itte i kjellertrappa. -Jeg vil bli gutt, sa den ene sædcella til den andre. - Jeg vil bli jente, sa den andre sædcellen, En tredje sædcelle overhørte samtalen og sa: - Slapp av, folkens, vi er i spiserøret! En gjennomsnitts blåhval skyter ut 1520 liter sperm når den ejakulerer, men bare ti prosent av dette finner vei inn i hunnen. Med andre ord, 1368 liter går rett i havet. Er det rart havvann smaker salt? En Bodødame kjørte rein og pulk med en samegutt. Vel fremme skulle han introdusere henne for sin bror. - Matti F.itta, hilste samen -Nei da, sa damen. - Bare litt sliten i knærne! I'll be back! Lillian
celiasse Skrevet 25. juli 2003 #17 Skrevet 25. juli 2003 I Afrika asfalterer de veiene med negrene. Hvordan får de til de gule stripene? Jo- de putter en banan i ræva på annenhver neger. Jesus kom til jorden for å helbrede de syke og svake. I odal`n skulle han legge hånden på en mann, han rykker til og roper: itte rør mæ, da mister je trygda!1
celiasse Skrevet 25. juli 2003 #18 Skrevet 25. juli 2003 Er DU plaget av mygg..?Undersøkelser viser nemlig at (au, faen) folk med enorm seksuell tiltrekningskraft(au) får mer myggstikk(au) enn andre gjør(au)..!!!
celiasse Skrevet 25. juli 2003 #19 Skrevet 25. juli 2003 En trailersjåfør var i usedvanlig godt humør denne dagen. Mens han kjørte sa han hele tiden til seg selv "jeg heter Tom og skal til Bonn"-"jeg heter Tom og skal til Bonn". Pluselig oppdaget han en rålekker berte som viftet med tommelen ute i veikanten. Han stoppet og tok henne med. Hun spurte om de ikke skulle gå bak i bilen og ta seg et nummer. Trailersjåføren tenkte med seg selv at dette måtte være hans lykkedag. Han svingte inn til siden, og tok dama med bak i bilen. På en betingelse sa hun" at du tar meg bak, det er d jeg liker aller best". Vel overstått, og meg et salig glis om munnen begynte trailersjåføren og synge igjen"jeg heter Tom, og skal til Bonn, jeg heter Tom og skal til Bonn". Da sa dama "jeg heter Knut og har kledd meg ut, jeg heter Knut, og har kledd meg ut"! !
jamie Skrevet 25. juli 2003 #20 Skrevet 25. juli 2003 Kvinne passerer mann i bil og roper: GRIS!! Mann roper tilbake: HORE!! Mannen runder svingen og krasjer med en gris på veien. Når skal menn lære å lytte??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå