Gå til innhold

Decleor oljer til ansikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Christabelle
Skrevet

Ja, denne bruker jeg hver dag. Hva lurer du på?

Gjest Gjest
Skrevet

Okei, lurer på hva de gjør for huden? er de verdt pengene? har fått en prøve på iris, men er litt usikker

Gjest Christabelle
Skrevet
Okei, lurer på hva de gjør for huden? er de verdt pengene? har fått en prøve på iris, men er litt usikker

Jeg anbefaler deg å gå inn på bloggen til Hilde Christina, hun skriver mye om Declèor. Jeg har lært kjempemye om Declèor der.

En ting som jeg har gjort feil, er at jeg har påført aaaaaltfor mye av essensen. Jeg drypte to-tre dråper på fingrene og masserte det inn. Da glinser det veeldig, og det er visstnok feil. Det skal ikke føles "greasy". Samme gjelder balm'ene til ansiktet. Jeg legger ved en video som viser det riktige. Jeg har sikkert brukt dobbelt så mye som nødvendig i en måned :fnise:

http://www.youtube.com/watch?v=FLP5NwI5dd4.

Gjest Christabelle
Skrevet (endret)

Jeg synes de er verdt pengene, jeg bruker Neroli. Men kjøp på eBay. Der koster det $74,99 (NOK 481,44) inkl. frakt for 50 ml (dette er salongstørrelse) for Aromessence Neroli. I butikk betalte jeg kr 615 for 15 ml.

Iris er dyrere.

Hvis du ikke vil handle på eBay, har de den også på www.feelunique.com (bare salgsstørrelse, 15 ml). Her koster den 34,95 pund (NOK 347,80). Her er frakt bakt inn i prisene.

Du må ikke finne på å handle hudpleie i Norge :fnise:

Endret av Christabelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...