Troyamin Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 BC tispen min på 7 mnd begynner å komme i puberteten. Litt utprøving av grenser osv. Det jeg lurer på er hva jeg burde se etter for å vite når ho kommer i "fly"tiden? Jeg vet det kommer blod, men synes å huske det var flere tegn FØR blødningen starter.
Gjest Wacmoc Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Tispa "mi" blir utrolig kosete før løpetiden hvertfall. Er ikke sikkert om det gjelder alle, men hun skal bare ha kos hele tiden.
Skogtussa Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Noen begynner å sleike seg mye bak, tisse mye for å markere, og de blir jo også temmelig hovne der bak i det løpetida kommer.
Gjest Wacmoc Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Puppene blir vel også hovne. Og har du en hanhund i nærheten er det lett å merke på den om den får løpetid snart
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Min lille endrer ikke oppførsel rundt løpetid. Men min store blir vimsete og kosete, går opp i vekt og etter 2 mnd får hun en usynlig liten baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå