Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 For over et år siden ble det slutt mellom meg og en fyr jeg datet. Vi hadde kjent hverandre i 8 mnd før det skjedde noe, som gjorde at vi kjente hverandre ganske godt før det i det hele tatt skjedde noe som helst. Da vi begynte å date var det helt supert. Så, plutselig, etter kanskje 2-3uker mistet han interessen for meg. (Han hadde vært etter meg i alle de 8 mnd vi kjente hverandre, og jeg avslo hver gang han ba meg ut som annet enn venner, til jeg til slutt falt for ham, og vi kalte oss til og med kjærester) Han skulle utenlands med jobben i 3 mnd og prioriterte alle andre før meg, hadde ikke tid til meg, slo av tlf for ikke å snakke med meg osv. Jeg ble da ganske såret, og fortalte han (samme dagen han skulle dra bort, da jeg tilfeldigvis så han) at det var over og at jeg aldri mer ville se han igjen. Han sa at det var helt ok. (Virket ikke som om han tok det så tungt) Tiden gikk, han tok aldri kontakt igjen.. Jeg gikk hver eneste dag og tenkte på denne fyren. Jeg hadde nok forelsket meg ganske dypt i ham, men var helt sikker på at jeg IKKE ville være med ham. Jeg hadde mange grunner til det - jeg visste at vi aldri kunne bli et par, vi var for forskjellige og hadde altfor ulike meninger om ting. Jeg fikk ting på avstand, og jeg tenkte ikke like mye på ham lenger.. Så, for et par uker siden, skrev han en mail til meg. Fortalte meg hvor mye han angret på det han hadde gjort. At han hadde ligget søvnløs på nettene og tenkt over hvor dårlig han behandlet meg. At han aldri skulle ha gitt slipp på meg. Om jeg kunne tilgi ham osv... WHAT??? Jeg ble så satt ut! Han har en helt sinnsyk kontroll over meg. Han får fremdeles hjertet mitt til å banke 1000 slag i sekundet. Hvorfor!?! Jeg VIL ikke være med ham, jeg tenker tilbake på tidligere og det er MANGE ting ved ham som gjør at jeg ikke ser for meg en fremtid med ham.. Så hvorfor tenker jeg hele tiden på ham igjen? Hva kan jeg gjøre for å ikke tenke mer på ham? Ikke føle meg som en forelska tenåring? Jeg vil bare slette ham fra hodet mitt og tankene mine! Hvordan!? Det har jo gått 14 mnd siden jeg sist så ham, jeg har også fått meg ny kjæreste, men fremdeles klarer jeg ikke å få ham ut av hodet mitt!! Hva kan jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Hei, jeg vet hvordan du har det, for jeg har opplevt akkuratt det samme. Jeg møtte en gutt på et dicotek i 2007..jeg ble ikke forelsket i han med en gang, men etter at han inviterte meg gang på gang på resturang ble jeg det. Så fikk jeg varme han til kompissene hans der vi skulle ha fest. Vi hadde drukket litt. En spurte om vi var forelsket, og før jeg rakk og svare ja..sa han svarte han: ikke ennå..og jeg fikk ikke kose med han når vi var der, akkuratt som han var flau øve meg. Senere på kvelden spurte noen av vennene hans om jeg kunne danse litt, da dro han med meg ut på gata og sjelde meg ut og sa at jeg hadde drite meg ut forann alle vennene hans, han bestilte en taxi til det hotellet vi hadde planlakt i forveien å være. Da begynnte jeg å gråte meg i hel. Hjerte mitt ble knust Han klarte ikke å stoppe meg, jeg var dypt såret. Dagen etter kjørte jeg han hjem, jeg sa til han før han gikk: håper du gir lyd i fra deg. Men det gjorde han ikke...noen uker senere var han ude på byen og for at han ville ringte meg sent og jeg var hjemme, og han fortalte at vi aldri skulle treffes mer. Etter det gikk tiden og jeg gikk og tenkte på han selv om jeg viste at han ikke fortjente meg;-( Tiden gikk noen måner etter, fikk jeg plutselig en sms: hei, hva gjør du på? Jeg sjønner ikke noe...da skrev jeg at jeg ville være i fred, ikke plag meg så gikk det noen måner til og det hadde blitt oktober 2008, jeg var så dum å kontakte han for det va ei veninne så mente jeg skulle gi ham en sjanse. Jeg fikk svar av han at vi kunne møtes flerne ganger, men hver gang skylde han på at han ikke kunne alikevel for han måtte jobbe. Og han alt annet var viktigere før meg.Så jeg har lært at han aldri kommer til å ha tid til meg og bare sårer meg med å si at han liker meg når han ikke har tid til meg. Nå er vi i 2009 og jeg har klart å glømme han for jeg vet han er dust, ennå får jeg en sms av han av og til, jeg sletter dem bare;-) jeg tenker på helt andre ting en han..men mitt broblem nå er at jeg prøver å få en annen person ut av hodet mitt nå, en som jeg ikke er forelsket i,rart når du først får en person ut av hodet, dukker det opp en ny en, bæd..virker ut som jeg skal ha det sån, sikkert derfor jeg klarte å glømme han første..så hva gjør jeg?..virker ut som jeg må få en ny inn i hodet mitt som jeg vil tenke på for å glemme han..et tips, vis det ikke funker,prøv likevel. Jeg vet ikke noe mer selv
Gjest dalieo Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Det er vel noen man rett og slett bare er svak for. Tror mange har en slik person i livet sitt. Jeg har også det, og han har vært en idiot mot meg før, men jeg vet at om han tar kontakt blir det veldig vanskelig å si nei. Men uansett.. man må bare velge om man skal falle for fristelsen, eller fortsette å overse det og satse på at ting blekner over tid (for det gjør det). Jeg vet desverre ikke om noen gode tips for å få de ut av hodet til den tid kommer
I Grosny Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 (endret) For over et år siden ble det slutt mellom meg og en fyr jeg datet. Vi hadde kjent hverandre i 8 mnd før det skjedde noe, som gjorde at vi kjente hverandre ganske godt før det i det hele tatt skjedde noe som helst. Da vi begynte å date var det helt supert. Så, plutselig, etter kanskje 2-3uker mistet han interessen for meg. (Han hadde vært etter meg i alle de 8 mnd vi kjente hverandre, og jeg avslo hver gang han ba meg ut som annet enn venner, til jeg til slutt falt for ham, og vi kalte oss til og med kjærester) Han skulle utenlands med jobben i 3 mnd og prioriterte alle andre før meg, hadde ikke tid til meg, slo av tlf for ikke å snakke med meg osv. Jeg ble da ganske såret, og fortalte han (samme dagen han skulle dra bort, da jeg tilfeldigvis så han) at det var over og at jeg aldri mer ville se han igjen. Han sa at det var helt ok. (Virket ikke som om han tok det så tungt) Tiden gikk, han tok aldri kontakt igjen.. Jeg gikk hver eneste dag og tenkte på denne fyren. Jeg hadde nok forelsket meg ganske dypt i ham, men var helt sikker på at jeg IKKE ville være med ham. Jeg hadde mange grunner til det - jeg visste at vi aldri kunne bli et par, vi var for forskjellige og hadde altfor ulike meninger om ting. Jeg fikk ting på avstand, og jeg tenkte ikke like mye på ham lenger.. Så, for et par uker siden, skrev han en mail til meg. Fortalte meg hvor mye han angret på det han hadde gjort. At han hadde ligget søvnløs på nettene og tenkt over hvor dårlig han behandlet meg. At han aldri skulle ha gitt slipp på meg. Om jeg kunne tilgi ham osv... WHAT??? Jeg ble så satt ut! Han har en helt sinnsyk kontroll over meg. Han får fremdeles hjertet mitt til å banke 1000 slag i sekundet. Hvorfor!?! Jeg VIL ikke være med ham, jeg tenker tilbake på tidligere og det er MANGE ting ved ham som gjør at jeg ikke ser for meg en fremtid med ham.. Så hvorfor tenker jeg hele tiden på ham igjen? Hva kan jeg gjøre for å ikke tenke mer på ham? Ikke føle meg som en forelska tenåring? Jeg vil bare slette ham fra hodet mitt og tankene mine! Hvordan!? Det har jo gått 14 mnd siden jeg sist så ham, jeg har også fått meg ny kjæreste, men fremdeles klarer jeg ikke å få ham ut av hodet mitt!! Hva kan jeg gjøre? Du skal svare at du har fått ny kjæreste, og at han ikke skal kontakte deg mer. Når hjertet ditt banker for fort, og feil vei, så skal du umiddelbart sette i gang med en aktivitet som får din fokus over på noe helt annet. Husk også at du nå har en god mann som er 1000 ganger mere verdt. Han skinner kanskje ikke så mye, men han er der for deg,og sammen har dere det godt, og sammen har dere styrke til å stå imot onde krefter og fristelser. Det er sant at tiden leger alle sår. For hver måned som går blir flammem svakere når du ikke gir den næring. Endret 22. mai 2009 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå