Gjest ButtHead Skrevet 22. juli 2003 #1 Skrevet 22. juli 2003 Er dere flinke til å variere med farger på klær dere kjøper eller kjøper går dere mest i en eller to farger? Jeg har nesten bare grønne og svarte gensere, litt kjedelig, men liker de fargene best!
Gjest Janna Skrevet 22. juli 2003 #2 Skrevet 22. juli 2003 Skal vi se. Har -svarte -røde -stripete (mange farger) -hvite -grønne gensere. Skulle gjerne hatt et par gule også, liker den fargen. Rosa og lilla har jeg ikke- ikke blå heller.
Gjest Helenius Skrevet 22. juli 2003 #3 Skrevet 22. juli 2003 Jeg tror jeg har klær i de aller fleste farger bortsett fra sjokkrosa og knallgult. Jeg dras mot fargerike stativer... Buksene mine er stort sett i nokså nøytrale farger (svart, brunt, grønt, hvitt, turkis, blått, grått eller dongeri) men når det gjelder det meste annet trives jeg godt som fargeklatt. Setter gjerne sammen farger som rødt og lilla eller lime og turkis. Men for all del, det skjer at jeg stiller i helsvart også Det kommer veldig an på dagsformen. I dag er jeg i knallblå og turkis!
chimp Skrevet 22. juli 2003 #4 Skrevet 22. juli 2003 Nei, er ikke flink å variere.....Her går d i sort og litt rødt innimellom+jeansfargen da.....Har liksom funnet min egen rocka stil som jeg trives veldig godt m! Forresten, jeg har en del brunt også, mest fordi d faktisk er den fargen som kler meg best i tillegg til rødt da.....
*M* Skrevet 22. juli 2003 #5 Skrevet 22. juli 2003 Jeg prøver å unngå duse farger og jordfarger! Jeg går i svart på jobb, så derfor har jeg litt svarte topper og bukser. Ellers er det MYE blått, rødt, grønt, gult og fotballdrakter. I bukser er det dongeri, stripete bukser og ett par svarte dressbukser!
ragnalina Skrevet 22. juli 2003 #6 Skrevet 22. juli 2003 blir mye rödt for tiden! dras mot röde plagg i butikken.. har ellers vært veldig glad i blått, men pröver å variere litt mer nå men det bör altså passe til rödt.
RoadQueen Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 Sort sort sort sort - det er garderoben min med ett og annet innslag av grønt. Tok meg sammen og fornyet innholdet her om uken så nå eier jeg opptil flere plagg i brunt/beige, grønt, hvitt og oransje.
Klips Skrevet 23. juli 2003 #8 Skrevet 23. juli 2003 Prøver å ikke variere alt for mye, greit at ting passer sammen. Eller, det går av seg selv egentlig. Bruker sort/grått, brunt/beige og vinrødt som basisfarger (ikke marineblått) Bruker ellers i hovedsak rødt/rosa, blått/turkis og hvitt. Sterke og klare farger kler meg best. Helsvart kan være deilig enkelte ganger, men jeg prøver å unngå det i selskapskjoler, alle andre har jo det.
Gjest Kira Skrevet 23. juli 2003 #9 Skrevet 23. juli 2003 Har bare sort, jeg. Faktisk, og litt hvitt.
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2003 #10 Skrevet 23. juli 2003 Buksene mine er stort sett nøytrale. Olabukser, svart, beige o.l. Men jeg har også et par røde og en dusgrønn bukse som brukes flittig. Topper/gensere har jeg i mange farger... liker spreke farger jeg, særlig rødt . Om sommeren er jeg flinkere enn om vinteren. Har mange korte skjørt i sterke farger og gjerne topper som passer til dem også. Ja, jeg tror at jeg er ganske flink til å variere.
Gunilla Skrevet 23. juli 2003 #11 Skrevet 23. juli 2003 Pga hårfarge og tonen i huden (teinten?) burde jeg gå med klare, kalde farger. Og hva finner jeg i klesskapet? Tjo.... - en del svart, nei, mye svart - mye beige - jeansblått - litt rødt - hvitt - klær med flere farger (dog lite med mønster, jeg foretrekker det enkle). Er det flere farger, betyr det striper - grønt - isrosa (OK, én piquetskjorte fra Benetton)
Gjest vampie Skrevet 23. juli 2003 #12 Skrevet 23. juli 2003 nesten alle klærne mine er svarte :o fordi jeg liker fargen og syns det kler meg meget godt. er også meget glad i lilla og knallblå
myagi Skrevet 24. juli 2003 #13 Skrevet 24. juli 2003 Jeg har ganske mye farger. Har dilla på gult/militærgrønn/hvitt sammen nå. Ellers har jeg akkurat hatt en rød periode og nå er det klar grønn som gjelder. Gjerne med svart.
Gjest LilleSol Skrevet 25. juli 2003 #14 Skrevet 25. juli 2003 Har mange forskjellige farger jeg .Og kun en svart kjole. Liker farger! Rødt er favoritten da, med blått som en god nummer to. Da lysblå. Har både lyse og mørke bukser.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #15 Skrevet 25. juli 2003 SVART er min farge har tydeligvis over 90% i skapet som er svart kjedelig, men kledelig
Soul Skrevet 26. juli 2003 #16 Skrevet 26. juli 2003 Jeg har mye svart og rødt ja.. Og jeansblått, noe lyseblått, beige,lyserosa,kremhvitt,og MYE lilla Noen flerfargede topper og litt grønt. Jeg kler best kalde farger. Liker også grått, syns det passer til min lyse hud og blonde hår. Jeg liker ikke meg selv i oransje eller gul *grøss*, da ser jeg ut som et lik... Hvilke farger jeg har på meg har i allefall mye å si for hvordan jeg føler meg.
Gjest Tristessa Skrevet 26. juli 2003 #17 Skrevet 26. juli 2003 Svart, rødt, grått og lignende jordfarger. Enten klare, mørke farger eller mer duse og "kremete" naturfarger. Og litt knallfarger her og der.
ivanka Skrevet 28. juli 2003 #18 Skrevet 28. juli 2003 svart, blått, grått, hvitt, beige, rødt, grønt, oransje. bruker ikke rosa, lilla og gult, som får meg til å se alvorlig syk ut.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 30. juli 2003 #19 Skrevet 30. juli 2003 De fleste av mine plagg er i fargene hvitt, beige, krem, off white, pudderrosa, dempede bruntoner og sort. Men har også noe i militærgrønt, isblått, turkis, grått og rødt som jeg kan variere med. Har en ganske så konsistent smak og de fleste plaggene jeg ender opp med har en tidløshet over seg. Både p.g.a. fargevalg og snitt. Men noen ganger må jeg bare ha noe vilt noe.... (men ikke vulgært, fysj og føy). Jeg kler også bare kalde farger. Men en farge jeg ikke kan fordra er mørkeblå. Den fargen får ikke fram det beste i noen. Har ikke sett en eneste person som ser bra ut i mørkeblått. Adina M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå