Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ALLTID like morsomt, enten man sier det selv eller opplever at andre har noen.

Jeg jobbet i et firma i 3 år, med verdens kuleste kollegaer. Fikk et ganske nært forhold til en mann, som tydligvis var kompis med min far, noe som var basert på at vi plagde hverandre:p

Uansett, han ba meg skifte lyspærer i alle spottene i vinduene på de som var gått. Jeg ble litt overrasket og trodde han tullet, men jeg skjønte han mente det når jeg begynte å stirre fra han til spottene, og tilbake igjen.

Så sa jeg litt kjepphøyt akkurat som om jeg var verdensmester i å skifte lyspærer" Men kan du ta av lysene før jeg skifter, jeg vil ikke få støt!!!" han spurte hvorfor han skulle gjøre det, jeg skulle jo ikke skifte de det var lys i..

Den ene jobben jeg jobber på nå, er under et dansk firma. Jeg satt på kontoret med en av sjefene og en kollega. Vi har en internettside vi kan gå inn på for å se vakter osv. Hun forklarte at hun ikke fant siden som gikk direkte inn på vår avd., men kom bare på det som da var hovedsiden, og man kan velge videre. Så skulle jeg forklare henne hva hun gikk inn på ".. så trykker du bare på den linken med alle de danske landene og scroller deg ned til du ser oss.." mente selvfølgelig de danske byene.. det skal sies at ingen av oss tok den, selv om sjefen vår lo godt for seg selv før han sier " hehe.. alle de danske landene.. var bare jeg som tok den..

Noen som har noen morsomme gullkorn...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...