Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest...
Skrevet

Jeg ville ha satt pris på om noen kunne ha gitt meg et par råd angående en situasjon jeg har greid å rote meg bort i.

Det hele begynte for ca 10 mnder siden. Jeg hadde nettopp kommet tilbake fra en ferie da en vennine av meg presenterte meg for herlig fyr. I begynnelsen så trakk jeg meg unna og holdt han virkelig på avstand på grunnlag av at jeg var redd for at det skulle bli noe mer. (ja jeg er den typen som frykter og da holder jeg meg unna. better safe then sorry) det ene førte til det andre og jeg og vedkommende begynte å snakke mer og mer med hverandre. vi utviklet et vennskap kan man si. et veldig godt et. på det samme øyeblikket så var jeg så si forlovet med en annen. det eneste som manglet var vel å kunngjøre det. Jeg er forsåvidt ganske ung og jeg trakk meg unna denne fyren og sa at jeg ikke kunne fortsette det seriøse forholdet med han. jeg var rett og slett ikke klar. Det ble slutt mellom meg og han. Han andre holdt jeg kontakten med. Han kom seg også ut av forholdet han var i. for meg så virket det så rart at han plutselig var single. han var jo aldri på markdet så jeg bestemte meg å glemme han inntil han ble singel da. men som vi jenter flest tenker så dyttet jeg fortsatt tanken unna og tenkte at det ikke var pga meg. sånn gikk det i 3 mnder. Jeg var fornøyd med å kalle han en god venn av meg. det var ikke noe mer jeg ønsket meg. trodde jeg. Jeg husker den dagen som om det var i går. (noe det ikke var) Jeg hadde invitert han bort på middag bort til meg og det virket som om han var utrolig nervøs. har aldri sett han sånn før. vi koste oss under middagen og slo på en film på slutten av kvelden for å bare slappe av. sånn helt plutselig så sier han du. og jeg satt der og bare ventet på hva som kom etter. og fikk nei vet du hva bare glem det. Jeg begynte å krangle med han om at han alltid ber meg om glemme ting og fikk til slutt vilja mi. Han sa rett ut at han følte noe mer for meg, men ikke var sikker på om det var gjensidig eller ikke. Jeg bare satt der og så på han og tenkte at nå har han ødelagt det som var et perfekt vennskap. Jeg ble lei meg og frustret og tenkte at det aldri kom til å funke mellom meg og han. Jeg har heller ikke fortalt dette til noen av vennene mine fordi de kommer til å kjøre i told you so og det er så ikke det jeg trenger akkurat nå. Er det noen som har noen innspill så hadde jeg virkelig satt pris på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortalte du han hva du følte og? hvis ikke bør du gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...