Gå til innhold

Å leie et firma til å ordne hele pakka

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi vil gifte oss på andre siden av landet, og ha hagebryllup(familien hans kommer derfra, men det er ingen gjenboende akkurat der). Det krever derfor ganske mye organisering og leie av telt, stoler, servise osv.

Jeg har sett litt på ulike firmaer som tilbyr hele løsninger. Altså alt er inkludert (telt, gulv, stoler, bord, servise, glass, bestikk, mat, drikke, servitører, varme, osv osv). Det koster jo litt, og vi må vel beregne rundt 80-100 000 for 75-85 gjester.Men gjør vi dette får vi drømmebryllupet vårt uten mye mas og kjas.

Noen som har erfaring med å betale for "full pakke"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis dere har råd til det ville jeg absolutt ha gått for det :) Vi ordner absolutt alt selv, og det er ganske mye jobb... Vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg i tillegg skulle planlagt alt dette fra andre siden av landet.. Jeg hadde grublet meg grønn.

Men snakk med dem, spør om alt, noter, få bekreftelser på mail osv, slik at du fremdeles har en god oversikt :) Noe må du nok ordne selv uansett, greit å ha en oversikt over det :)

Skrevet

Vi bruker ett slikt firma, og kjempe fornøyde hitill i hvertfall!

De ordner akuratt det vi vil, og resten ornder vi selv....

For oss har de ordnet lokale, mat, servitører, bordekking, blomster og rydding, samt en del planlegging. Jeg synes det er deilig å ha en med erfaring fra bryllup å prate med, for jeg har jo ikke peilig.

De kunne ha ordet absolutt alt for oss, men det hadde blitt litt for dyrt for oss. Dessuten er det jo gøy å gjøre litt selv også.

Men egentlig synes jeg ikke det er så ille dyrt, og gud så deilig å slippe å bekymre seg for mat og servering osv.....

Skrevet

Vi bruker restaurant, og bruker mesteparten av budsjettet der. Det er så nydelig å slippe å tenke på pynting av lokaler, mat, servering ol.

Så jeg ville gått for den pakkeløsningen du beskriver, hvis dere har råd til det.

Ingen tvil.

Skrevet (endret)

ops skulle i annet innlegg her...

Endret av icechick
Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

Det hadde jeg helt klart gjort. Vi betalte samme pris, og måtte ordne det meste selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...