Gå til innhold

fryse kjønnsvorter med wartner

Anbefalte innlegg

Skrevet

er rimelig sikker på at jeg har fått en kjønnsvorte. den er rett i utkanten av den ene kjønnsleppen. rett ved der det er vanlig hud liksom. vurderer å fryse den med wartener. selv om det står at man ikke skal det. er det noen som vet hvorfor ikke?? har noen prøvd? en vorte er vel en vorte liksom..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er rimelig sikker på at jeg har fått en kjønnsvorte. den er rett i utkanten av den ene kjønnsleppen. rett ved der det er vanlig hud liksom. vurderer å fryse den med wartener. selv om det står at man ikke skal det. er det noen som vet hvorfor ikke?? har noen prøvd? en vorte er vel en vorte liksom..?

du skal ikke ta deg en tur til legen da? Jeg hadde ikke tatt sjansen på det der sånn helt uten videre.

Skrevet

Uten å ha noen erfaring med kjønnsvorter ville jeg ikke gjort det. Har brukt Wartner på en finger, og ville ikke gjort det i underlivet. Særlig hvis det står at man ikke skal gjøre det. Huden på hender og føtter er jo ganske annerledes enn slimhinnene i underlivet. Vil tro at det vil bli sår av å bruke Wartner i underlivet egentlig - fordi det skal lite til for å ødelegge slimhinnecellene.

Anbefaler nok heller en tur til legen.

Gjest Gjest
Skrevet

Det høres ut som en utrolig dårlig ide.

Vorte er kanskje vorte, men hud og slimhinne er to vidt forskjellige ting. Og det er tross alt i et område jeg ikke hadde satt pris på å ødelegge.

Skrevet
Det høres ut som en utrolig dårlig ide.

Vorte er kanskje vorte, men hud og slimhinne er to vidt forskjellige ting. Og det er tross alt i et område jeg ikke hadde satt pris på å ødelegge.

hmm ja. men det er jo rett ved den vanlige huden. så hvis jeg skulle kommet til å få en vorte under en cm lenger bort hadde det vært greit da? slimhinnene er vel inni skjeden? blir de påvirket?

burde vel egentlig gå til legen ja, men har liksom ikke tid akkurat nå

Gjest SmallTalk
Skrevet

Vel, siden det står i bruksanvisningen at den ikke skal brukes i underlivet, så er det nok en grunn til det. Det spiller ingen rolle om den sitter på slimhinnene eller ikke, så lenge den sitter i underlivet. Huden der er helt annerledes enn huden under føttene eller på hendene, og i verste fall så ender du opp med en tredjegrads forfrysning der nede (blemmer og åpent sår).

Har du ikke tid til å dra til legen, så la ihvertfall være å tukle med det selv!

Skrevet

sikker på at det er en vorte og ikke en kvise eller noe sånt da? jeg ville nok gtt til legen så snart jeg hadde tid, hvis jeg var sikker på at det ikke var en kvise eller en betent hårsekk da :fnise:

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Skrevet

Når det står at man ikke skal gjøre det, så er det nettopp fordi at man ikke skal gjøre det.

Gjest Gjest
Skrevet
hmm ja. men det er jo rett ved den vanlige huden. så hvis jeg skulle kommet til å få en vorte under en cm lenger bort hadde det vært greit da? slimhinnene er vel inni skjeden? blir de påvirket?

burde vel egentlig gå til legen ja, men har liksom ikke tid akkurat nå

har du tid til å sitte her å diskutere, så har du vel tid til å gå til legen...

Gjest Gjest
Skrevet

Mye "gå til legen"-svar her.

Det står mye rart av advarsler på ting-og-tang, uten at man nødvendigvis tar sin død av å prøve.

Jeg har brukt wartner på en kjønnsvorte. Den satt ikke på noen slimhinne - og det fungerte utmerket å fjerne den.

Skal ikke gi deg noe bastante råd her, bare nevne at min erfaring er at det gikk helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...