Gå til innhold

jeg har så gule tenner - trenger råd

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvordan jeg kan gjøre mine tenner hvitere. Det er særlig et par tenner i nederkjeven som er missfarget (jeg røker og drikker kaffe). De står litt inn slik at tannkosten ikke tar så godt akkurat der.

Jeg har prøvd gnidd på dem med clinomin tannkrem på en qutips, men den er veldig tungvindt, dessuten har jeg store problemer med å komme til i kantene.

Har dere noen gode råd å gi ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk finmalt havsalt, smaker helt jævlig men funker som bare f...

Skrevet

Åssen gjøres det da,Tex?

Gnir du bare saltet mot tenna?

Skrevet

Ja, sammen med vann ellers smaker det enda verre....

putt det godt innpå tannbørsten liksom, og kjøp deg en ny en etterpå....

Skrevet

Hmm,det skal jammen prøves.

Takk for tipset! :wink:

Skrevet

Og for all del, vær forsiktig slik at du ikke ødelegger emaljen,

ikke gni for hardt med andre ord...

Skrevet
Hmm,det skal jammen prøves.

Takk for tipset! :wink:

Husk å stå klar med noe som smaker VELDIG godt etterpå, og du kan bare krysse salt potetgull ut av handlelista for hele uka... :ler:

Skrevet

Jeg skal sette porselenshetter utenpå mine fortenner i sommer, jeg! Det løser problemet.. Fikk en skade da jeg gikk på barneskolen. Har gått med gule fortenner siden. Endelig skal jeg få et hvitt smil! :D

Skrevet

Kjenner mange som har bleket tennene med bra resultat. Tror det finnes ulike metoder - sjekk med din faste tannlege hvis du har - og evnt. søk på nett.

Skrevet

Har ganske hvite tenner jeg da (skryte, skryte..) selv om jeg er stor røyker og kaffedrikker :veldigsur: (

Har hørt at å pusse tennene med Natron også hjelper?

Gjest Tristessa
Skrevet

Er Clinomyn noe bra? Kjøpte meg en tube siden jeg følte at behovet meldte seg. Skyldig i alle punkter på gule-tenner-årsaker.

Skrevet

Vær for all del forsiktig med det saltet!! Mistenker at jeg pussa litt for hardt med det før i tida. Og det vil igjen si at tennene blir mer misfarga av kaffe, rødvin, røyk osv. Nei, er nok bedre å bleke dem hos tannlegen ja :wink: Det har i alle fall jeg lyst til, syns det er så pent med hvite tenner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...