Gjest Når følelser ikke blir gjengjeld Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Ville satt veldig pris på litt input fra utenforstående mennesker, i en sak som har opptatt meg en lang stund nå, og som jeg ikke ser til å komme meg ut av heller... Fanken heller... Skal ta en kort versjon av det hele... For ett år siden møtte jeg en mann. En herlig mann som jeg umiddelbart klikket med. Vi var egentlig bare venner, men flørtet heftig, og snakket aldri om hva vi tenkte om hverandre, desverre.... Jeg var selv grundig på vei til å bli forelsket i denne mannen. En dag, etter å ha kjent hverandre ca 2 måneder, sier han plutselig til meg at han liker meg veldig godt, og det var liksom ikke måte på. Jeg ble jo sjeleglad, for jeg følte jo det samme! Pga nokså stor aldersforskjell mellom oss (han er eldst), måtte ting foregå litt skjult... Men flørtingen fortsatte. Og jeg gravde meg dypere og dypere i det. Det var en herlig tid. Så... en dag sender jeg han en sms og lurer på hvordan det går, og da er han på date, av alle ting... Det stakk litt. Men men. Ca en mnd etter det igjen, bestemmer han seg for å si at han har fått seg dame... Og de hadde vært sammen i en måned allerede... What?? I løpet av denne måneden hadde vi flørtet, kost, tatt på hverandre, og nesten hatt sex. Tidlig utro for å si det sånn! Nå har han vært med dama i 8 måneder tror jeg. Han sier fortsatt til meg, den dag i dag, at det er et eller annet mellom oss, og at det er noe ved meg, og at jeg gjør noe med han. Men i alle dager? Skjønner ikke en dritt rett og slett... Jeg har egentlig aldri fortalt han nøyaktig hva jeg føler for han, heller ikke at jeg fortsatt et forelsket. Han vet ikke at jeg noengang har vært forelsket i han - har ikke turt å si det... Men nå er jeg litt fed up, og vil bare spytte ut alt jeg føler for han... Men er redd for å bli såret "på ny"... Forventer jo ikke at han bare skal kaste kjæresten til side og komme løpende mot meg med åpne armer, selv om det hadde vært fint Forslag? Eller synspunkter? Setter pris på det...
Lissi Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Det høres ut som du er blitt brukt Beklager å si det så brutalt, men han har brukt deg og nå har han funnet noe han syns var "mer interessant" Jeg syns du skal holde deg for god til å krype mer for denne mannen og gå med selvrespekten i behold. Finn deg en som er singel som du kan få ha for deg selv, en som bare vil ha deg, for det fortjener du
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Det høres ut som du er blitt brukt Beklager å si det så brutalt, men han har brukt deg og nå har han funnet noe han syns var "mer interessant" Jeg syns du skal holde deg for god til å krype mer for denne mannen og gå med selvrespekten i behold. Finn deg en som er singel som du kan få ha for deg selv, en som bare vil ha deg, for det fortjener du Huff ja, jeg vet det jo egentlig selv...
Gjest brutal_mann Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Dump, slett, ignorer. Han er ikke noe å ta vare på.
Gjest Hun som skrev dette innlegget... Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Vil bare tilføye en liten ting... Bestevenninnen min kjenner også denne mannen. Hun har kjent han mye lenger enn det jeg har. Hun er hellig overbevist om at han og jeg hører sammen, og hun kjenner han såpass godt at hun vet at han aldri ville sagt eller gjort noe for å såre meg. Hun tror at dama hans bare er en "premie" som han mener ser bra ut fra utsiden, siden han og jeg ville vært et par folk hadde snudd seg etter på gata for å si det sånn... Har sagt til henne at hun ikke trenger å pynte på sannheten for meg, men hun står bom fast på at han egentlig vil ha meg... Jaja. Får nå se da...
Lissi Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Vil bare tilføye en liten ting... Bestevenninnen min kjenner også denne mannen. Hun har kjent han mye lenger enn det jeg har. Hun er hellig overbevist om at han og jeg hører sammen, og hun kjenner han såpass godt at hun vet at han aldri ville sagt eller gjort noe for å såre meg. Hun tror at dama hans bare er en "premie" som han mener ser bra ut fra utsiden, siden han og jeg ville vært et par folk hadde snudd seg etter på gata for å si det sånn... Har sagt til henne at hun ikke trenger å pynte på sannheten for meg, men hun står bom fast på at han egentlig vil ha meg... Jaja. Får nå se da... Bare tull! Tror du på dette selv? At dere er som skapt for hverandre? Men han skal bare gjøre seg ferdig her og der først? At han går etter utsiden? En sånn mann vil du ha? Du vil være fornøyd med en mann som ikke valgte deg først? Men kommer til deg når hun dama har dumpet han? Jeg skjønner du er forelsket, men dette kaster du bare bort verdifull tid på! Det er masse fisk i havet, den du har valgt ut er råtten og oppbrukt! Finn en ny!
Gjest LonelyAngel Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror ikke du har blitt brukt. I og med at du TS aldri har har sagt virkelig hva du føler så tror jeg han bare "hoppet videre" på en måte. Hadde han visst hvor mye du var intressert i han så hadde han sikkert aldri startet opp med en annen dame.
Gjest LonelyAngel Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Endret 20. mai 2009 av LonelyAngel
Lissi Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror ikke du har blitt brukt. I og med at du TS aldri har har sagt virkelig hva du føler så tror jeg han bare "hoppet videre" på en måte. Hadde han visst hvor mye du var intressert i han så hadde han sikkert aldri startet opp med en annen dame. Så han elsket henne så høyt men han bare stakk videre med en annen dame, uten å finne ut av det først? Jeg skal love deg Betty, den dagen en mann er interessert så gir han seg ikke før han har prøvd i hvertfall! Når han har falt for en annen dame så er slaget tapt, for nå! Så om hun vil starte opp igjen med han når han blir dumpet er jo et alternativ. Er man ment to be så blir det noe ut av det.. hvis ikke, så renner det ut i sanden, slik det gjorde her.
MRN Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er også enig i at han ikke brukte deg. Jeg tror det er en feil uttalelse å komme med. Siden du aldri tok motet til deg og sa til han hva du følte, så anså han deg sikkert for en venn - og ikke noe mer enn det. Derfor fant han seg en ny en. En som han kunne være sammen med. At du (ts) bruker ordet utro i innlegget, får du ta på din egen kappe. Ingenting som tyder med det, etter hva du har fortalt.
Nepa Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 Brukt eller ikke brukt skal jeg ikke mene meg så mye om, men denne mannens strategi minner veldig om gutt jeg kjente, i min ungdoms grønneste vår. Han holdt mange av oss jentene varme med slike litt mystiske uttalelser som; det er noe mellom oss, noe jeg ikke vet hva er, men du virker sånn inn på meg osv. En kan si det sånn at han fikk det mye artig med jentene, og vi med han.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #13 Skrevet 21. mai 2009 Det jeg egentlig sitter tilbake å lurer på er hvorfor dere måtte holde dette hemmelig i utgangspunktet. Ja, du sier alderen, men om man virkelig var forelsket i noen så hadde man ikke latt alderen være en så stor del av avgjørelsen. Du sier videre at kjæresten hans er en "pris" og ingen vil snu seg på gata etter dem, slik de ville med dere to. Er dette noe du faktisk hadde vært villig til å godtatt, et forhold til en som var flau for å gå sammen med DEG på gata? Er du villig til å godta at du må gjemmes bort og at deres følelser for hverandre er noe han ikke tør å vise omverden? Når du sier at det måtte holdes hemmelig fra starten av, så fikk det meg allerede etter den lille settningen til å tenke at han nok hadde noen andre, og at grunnen til at det måtte holdes hemmelig ikke var pga alderen men fordi du var en jente nr to.
Gjest brutal_mann Skrevet 21. mai 2009 #14 Skrevet 21. mai 2009 Vil bare tilføye en liten ting... Bestevenninnen min kjenner også denne mannen. Hun har kjent han mye lenger enn det jeg har. Hun er hellig overbevist om at han og jeg hører sammen, og hun kjenner han såpass godt at hun vet at han aldri ville sagt eller gjort noe for å såre meg. Hun tror at dama hans bare er en "premie" som han mener ser bra ut fra utsiden, siden han og jeg ville vært et par folk hadde snudd seg etter på gata for å si det sånn... Har sagt til henne at hun ikke trenger å pynte på sannheten for meg, men hun står bom fast på at han egentlig vil ha meg... Jaja. Får nå se da... Jeg ler så jeg griner! Seriøst, du akn få pult denne fyren, men kona hans blir du aldri.
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 21. mai 2009 #15 Skrevet 21. mai 2009 Vel, jeg føler meg ikke brukt ihvertfall... Egentlig tror jeg han kjente denne dama før han traff meg. Og utro... Jeg mener vel det skal mye til å kysse andre jenter når du er i et helt nytt forhold... Jeg hadde ihvertfall ikke gjort det selv om det gjaldt meg, da er man jo nyforelsket og oppslukt i den nye kjæresten sin. Og det var ikke han. Eller er for den saks skyld. Og nei, jeg mener ikke at vi er meant to be, og en grunn til at jeg aldri har sagt hva jeg føler/har følt er fordi jeg ikke gidder være en "nummer to" for han. Det er lenge siden noe har skjedd mellom oss nå. 3 måneder siden vi hadde sex sist f.eks. Jeg var utro mot eks-kjæresten min selv jeg, for noen år tilbake, og vet at det er en grunn for at man er det. Man er enten ikke lykkelig, eller tiltrekkingen til et annet menneske blir for stort...
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. mai 2009 #16 Skrevet 21. mai 2009 Det jeg egentlig sitter tilbake å lurer på er hvorfor dere måtte holde dette hemmelig i utgangspunktet. Ja, du sier alderen, men om man virkelig var forelsket i noen så hadde man ikke latt alderen være en så stor del av avgjørelsen. Du sier videre at kjæresten hans er en "pris" og ingen vil snu seg på gata etter dem, slik de ville med dere to. Er dette noe du faktisk hadde vært villig til å godtatt, et forhold til en som var flau for å gå sammen med DEG på gata? Er du villig til å godta at du må gjemmes bort og at deres følelser for hverandre er noe han ikke tør å vise omverden? Når du sier at det måtte holdes hemmelig fra starten av, så fikk det meg allerede etter den lille settningen til å tenke at han nok hadde noen andre, og at grunnen til at det måtte holdes hemmelig ikke var pga alderen men fordi du var en jente nr to. Grunnen til at det måtte holdes hemmelig var fordi jeg var i et forhold, han var singel, da dette startet, og vi var kollegaer. Alle på arbeidplassen visste at jeg hadde kjæreste. Hemmeligholdingen var for min skyld. Aldersforskjellen snakket vi om - og det var ikke et problem for noen av oss. Og hadde vi blitt sammen hadde han ikke vært flau over å vise seg med meg, det vet jeg. Jeg kjenner han veldig godt, og har bare gitt en bitteliten brøkdel av hele historien her til dere..
Gjest Kråkaa Skrevet 21. mai 2009 #17 Skrevet 21. mai 2009 Jeg tror ikke du har blitt brukt. I og med at du TS aldri har har sagt virkelig hva du føler så tror jeg han bare "hoppet videre" på en måte. Hadde han visst hvor mye du var intressert i han så hadde han sikkert aldri startet opp med en annen dame. Jeg tror denne mannen vet akkurat hvor han har Ts følelsesmessig og han nyyyyter det. I like all the girls and all the girls like me.. Grunnen til at det måtte holdes hemmelig var fordi jeg var i et forhold, han var singel, da dette startet, og vi var kollegaer. Alle på arbeidplassen visste at jeg hadde kjæreste. Hemmeligholdingen var for min skyld. Aldersforskjellen snakket vi om - og det var ikke et problem for noen av oss. Og hadde vi blitt sammen hadde han ikke vært flau over å vise seg med meg, det vet jeg. Jeg kjenner han veldig godt, og har bare gitt en bitteliten brøkdel av hele historien her til dere.. Ang. at du vil bruke ordet utro når dere datet og han allerede hadde fått seg dame..På seg selv kjenner man andre da eller?
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. mai 2009 #18 Skrevet 21. mai 2009 Jeg tror denne mannen vet akkurat hvor han har Ts følelsesmessig og han nyyyyter det. I like all the girls and all the girls like me.. Ang. at du vil bruke ordet utro når dere datet og han allerede hadde fått seg dame..På seg selv kjenner man andre da eller? På den måten at jeg vet at det er en grunn til at man er utro ja...
Gjest Gjest_damen_* Skrevet 21. mai 2009 #19 Skrevet 21. mai 2009 Jeg blir helt satt ut av så naive mennesker! Skjønner du ikke at om du var den han ville ha; ja- så hadde det vært dere to. Er du forelsket og vil ha noen så gjør du det du må for at det skal bli dere to. He´s just not that into you. Våkn opp!!!
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. mai 2009 #20 Skrevet 21. mai 2009 Jeg blir helt satt ut av så naive mennesker! Skjønner du ikke at om du var den han ville ha; ja- så hadde det vært dere to. Er du forelsket og vil ha noen så gjør du det du må for at det skal bli dere to. He´s just not that into you. Våkn opp!!! Har aldri sagt at han har vært forelsket i meg, eller at jeg har trodd det skulle bli oss to! Har bare hatt håp om det, og det er noe annet. Det som har forvirret meg er måten det plutselig kan snu på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå