Galest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 HVor tidelig kan man teste egentlig? Har IKM den 25. Men er sååå lenge å vente.
Klematis Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg testet positivt 10-11 dager etter eggløsning begge gangene jeg ble gravid, negativt før det (begynte å teste veeeeldig tidlig... ). Men det var kun dagen før IKM for min del, for jeg har kort lutealfase. Noen tester sier jo at en viss prosent vil teste positivt om de er gravide 4 dager før IKM. Men apotektestene er jo ganske dyre, så jeg tror jeg ville prøvd å vente litt til om du ikke har billigtester tilgjengelig om du ikke har noen spesielle symptomer som gjør at du virkelig tror du er gravid. Lykke til!
Galest Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Har billigtester, så kan jo prøve å teste med en i morra. Har disse symtomene: Brystene blir ømme. Tretthet. Raskere sliten Fryser lett Humørsvingninger Mensmurring Blødende tannkjøtt Spenn/vondt i tennene Hyppige dobesøk for å tisse Kvalme Skiftende hard/løs mage Sukkertrang/sitrustrang Ekstra tørst og/eller sulten Ny glød Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) Hodepine Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå