Gå til innhold

Hekta på vibratoren

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en dame som ganske snart runder de 50. Mannen min har mistet både interessen og evnen, men det har ikke jeg. Så snart jeg har huset for meg selv, kryper jeg til køys med vibratoren min. Det er vanvittig godt når det står på, men etterpå kommer skammen og skyldfølelsen, ensomheten, og av og til gråten. Men jeg vet samtidig innerst inne at snart er det påan igjenn..

Er jeg helt på styr eller er det slik det skal vere?

Snart 50

Skrevet

Kjære deg!

Kan skjønne du ikke er på styr!

Tvert imot, jeg vil si du er fullkomment og fullstendig normal! Du er jo framdeles ung og levende, og har sannsynligvis mange år foran deg som et seksuelt aktivt menneske.

Jeg skjønner godt at ensomhetsfølelsen og tårene kommer snikende iblant. Det må være sårt og trist å måtte se i øynene at seksuallivet mellom deg og mannen din ikke lenger fungerer. Det høres virkelig vanskelig ut. Du og han har begge lidd et tap; det blir vel på en måte som en sorg å regne.

Men samtidig har du framdeles dine seksuelle behov intakt, og det skal du på ingen måte føle skyld for eller prøve å fortrenge! Det er jo bare naturlig!

Skyldfølelsen bunner vel kanskje i at han ikke lenger kan ha gleden av et seksualliv, mens du føler at du "lurer deg til" noen stunder for deg selv.

De fleste kvinner i dag har et naturlig forhold til det å tilfredsstille seg selv, og også til det å bruke vibrator eller andre hjelpemidler. Både single jenter og jenter som har jevnlig tilgang på sex i et fast forhold.

Hvorfor skulle da ikke du i din situasjon kunne benytte deg av de hjelpemidlene som finnes - og det med god samvittighet?

Fortsett med å nyte dette, du!

Seksualiteten vår finnes der som en ressurs som vi kan bruke for å hente nye krefter og fornyet livsglede fra! Antagelig befinner du deg i en temmelig frustrerende situasjon, så jeg tror du både trenger og fortjener de gledene vibratoren gir deg.

Jeg tror forresten at mannen din unner deg det også!

Gode klemmer til deg fra12

Skrevet

Dette innlegget støtter jeg 100%! Glimrende, Væren icon_smile.gif!12

Skrevet

Væren: Jeg beundrer din måte å ordlegge deg på, et kjempefint innlegg.

Anonym: Les Værens svar til deg - det sier det meste.

Klem fra

icon_smile.gif

12

Skrevet

Ja, Anonym, jeg støtter det Væren sier på en slik glimrende måte fullt ut. 12

Skrevet

Anonym: Jeg er også HELT enig med Væren!! Fortsett å kose deg!!

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Skrevet

Helt enig med Væren.

Vi kvinner må slutte å ha dårlig samvittighet for at vi steller litt godt med oss selv. Det trenger vi og det fortjenter vi! Vær glad for at har denne gleden, ellers ville nok frustrasjonen over en "ikkefungerende" mann blitt enda større.

Kos deg - og nyt livet!

Hilsen

LilleBille

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg støtter fult ut det som er skrevet tidligere her om at du selvfølgelig må få lov til å ha et seksual fortsatt og at du ikke skal ha noen dårlig samvittighet for dette.

Allikevel lurer jeg på om det er slik at mannen din ikke vet om dette, er det slik at potensen hans svikter og du forteller han at dette ikke gjør noe, later som det er greit, for så å kose deg i all hemmlighet allikevel?

Hvis det er tilfellet spør jeg deg om det ikke hadde vært bedre å forsøke å innvolvere din mann i denne kosen? Kanskje han ikke får den opp og ikke kan ha samleie med deg, men det kan hende han allikvel ville ha tent på å gi deg en omgang med vibratoren. På en måte ville det for han ha følt det som om han til tross for manglende potens allikvel er i stand til å gi deg nytelse?

Hvis du ikke har snakket med han om dette kan jeg forstå det for han har sikkert trukket seg unna på en måte, fordi han føler at han ikke strekker til lengre. Hvis det er tilfellet har han det helt sikkert vondt med seg selv. Jeg kan da ikke helt befri meg for tanken at det kunne være bra for han allikevel å ta del i denne kosen som du har. Du selv liker jo denne kosen, men har alllikvel dårlig samvittighet som legger en demper på dette.

Jeg tror det ville ha vært best for begge parter jeg om dere hadde klart å være to om dette.

Hilsen en mann - fast bruker men som for tiden ønsker å være annonym

Skrevet

Kaster meg med hylekoret og er veldig enig med Væren. Det er jo ikke ofte en Vær og en Tyr er enig, men nå så.

Vi er vel omtrent i samme aldersgruppe og jeg vurderer seriøst å skaffe meg en liten kosesnert hvis jeg merker at mannen min får problemer. Kanskje!!?? Det er jo nå vi er på "høyden",og hvorfor ikke gjøre noe selv, når mannen ikke "strekker til".

Kjære deg Anonym, kos deg og ha god samvittighet. Det er hverken skittent eller synd det du gjør.

For mange et dette med hjelpemidler ennå et litt tabubelagt tema, men mange par bruker dildo m.m. sammen. Det kommer jo litt an på hvilket forhold man har til den man lever sammen med. Litt moro og spenning må man ha.

Da kan det jo hende at det blir liv i en gammel kropp.

Mara smiler til dere!!!

12

• 2 uker senere...
Skrevet

Væren er veldig flink. Er enig i hvert ord!

12

Skrevet

Tusen takk for fine ord alle sammen! Det varmer og gjør meg glad!

Jeg prøver bare å hjelpe der jeg tror jeg kanskje har noe å tilføre den som ber om råd.

Til Anonym som startet tråden:

Håper det går fint med deg, og at du har lest svarene du har fått. Som du ser, er vi mange som forstår situasjonen du befinner deg i, og som ønsker deg alt godt!

God klem til deg fra12

Skrevet

Hei!

Jeg synes det var utrolig mange flott tilbakemeldinger her!

Væren, min venn, du er full av flotte holdninger og tanker!

Du fortjener en klem!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjære alle sammen!

Takk foe all støtte som jeg leser med stor interesse, og en spesiell takk for Væren sine gode ord. Det har virkelig hjulpet. Jeg skjønner jo nå at jeg slett ikke er så alene om dette. Nå er tristheten i etterdønningene byttet ut med ro og metthet. Det triste merker jeg skjelden noe til selv om det gnager meg ofte at mannen min ikke er med på å dele dette gode.

Klemm til dere alle.

Hilsen snart 50

Skrevet

Kjære Anonym!

Så godt å høre fra deg igjen, og godt å høre at du faktisk også fikk litt hjelp og trøst!

Husk å ta godt vare på deg selv!

Varme hilsener fra

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...