Gå til innhold

han var utro med meg

Anbefalte innlegg

Gjest "the other woman"
Skrevet

jeg hadde aldri trodd jeg skulle være den som noen skulle være utro med!

jeg er sterkt imot utroskap og jeg synes at han var veldig sleip da det skjedde.

han kom på besøk i natt, vi har begge snudd på døgnet en del og sitter derfor ofte oppe sent om kvelden/natten, så han skulle komme bortover bare for hyggens skyld fordi vi begge kjedet oss.

joda vi har det hyggelig og pratet i et kjør, så begynte det med småflørting og han prøvde seg gang på gang på gang på gang med og dra det lengre uten at han fikk "lov".

jeg vet jo at han har dame så jeg synes ikke det burde gå lengre og nevnte dama hannes flere ganger. men det virket ikke som han brydde seg "er jo 3 uker siden sist jo!!!" var argumentet han også brukte (de har avstandsforhold siden hun bor ganske langt unna).

flørtingen gikk til at vi lå på sofaen og bare koset oss mens vi såg på tv, også begynte vi og kysse, og da ville han dra det enda mer selvsagt men jeg nektet.

det ble såppas tidlig og vi var begge veldig trett så han lå over, og vi lå til utpå dagen/ettermiddagen idag.

så etter mye kosing og fristelse fra han, så sa jeg greit...vi kan gjøre det!

og vi hadde sex....og etterpå så begynte han og angre!

vi bestemte oss for at dette skulle IKKE komme ut, og fant ut hva vi skulle si om folk begynte og spørre (som at hvor han har vært den natten, og om noen av mine venner såg at han gikk fra leiligheten min!) og vi ble enig om at story`en skulle være at han hadde bare vært innom en tur fra da han gikk fra "kompisen" sin.

og dette skulle nå bli GLEMT!!! det har ikke skjedd!

jeg spurte han om han klarte å gå med dette på samvittigheten når han var sammen med hun o.l.

ja sa han, han skulle glemme det! rett og slett...det har aldri skjedd!

er det virkelig så lett for mannfolk og bare "glemme" det?

betyr det at mannfolk faktisk er mere utro enn vi tror og vet siden det er så "lett" og glemme det??

ja og jeg vet jeg ikke har vært den skarpeste kniven i skuffen selv siden jeg visste han hadde dame!

men hvis han angret sånn etter vi hadde sex, hvorfor ringte det ingen bjeller hos han da han begynte og kysse meg, eller legge seg ved siden av meg i sofaen??

for dette var noe han ALDRI skulle gjøre igjen, og det var første gang at han var utro, han elsker jo henne sa han.

og hun skulle ihvertfall ikke få vite det siden hun sliter litt psykisk og vet at hun vil få en skikkelig knekk av og få vite dette. "ja hvorfor gjorde du det da om du visste dette?" spurte jeg. "ja men se på deg da og kroppen din, vanskelig og motstå" svarer han.

"ja var det verdt det da?" spurte jeg, og det svarte han fort nei på!

så hvorfor kjære menn der ute som er utro???? :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor menn er utro? Jo, fordi det finnes billige damer,som ligger med menn som er i forhold.

Samme spørsmål på hvorfor hunder slikker seg på utstyret- jo fordi de kan..

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor menn er utro? Jo, fordi det finnes billige damer,som ligger med menn som er i forhold.

Eller fordi at selv om det er mannen som er utro så skylder man på billige damer???

Skrevet

Sier ikke at mannen i denne situasjonen er noe bedre, absolutt ikke.

Men hun ga ham muligheten. .

Selvsagt,hadde ikke TS gitt ham muligheten så hadde noen andre gjort det.

Men å si at "dette har ikke skjedd" er bare lavmål.. TS fortjener å bli kjefta opp av dama til denne mannen, og mannen fortjener et realt ballespark spør du meg.

Skrevet

Det fins menn som ikke forteller noe om sivilstatusen sin når de er ute!

Gjest den bedratte
Skrevet

Damer som ligger med opptatte menn fortjener egentlig å oppleve at mannen/kjæresten er utro mot dem en gang. Så vet de hvor mye det svir. Mannens ansvar, ja det er klart, men har ikke mye til overs for damen som gjør det lett for han heller! :(

Gjest den bedratte
Skrevet
Det fins menn som ikke forteller noe om sivilstatusen sin når de er ute!

Men det var ikke tilfelle her!

Skrevet

Det er han som er i et forhold, ikke du.....

Skrevet

Jeg har selv blitt bedratt, og kan derfor _aldri_ tenke meg å være "den andre kvinnen".

Hadde TS kjent utroskap på kroppen noen gang, hadde hun nok tenkt annerledes på det.

Spør du meg så burde utroskap bli straffbart! Virker ikke som noen har respekt for seg selv eller partneren sin lengre..

Gjest Gjest
Skrevet

ok? her er det vel mannen som er "billig"... tross alt HAN som er i et forhold!

Gjest Complex
Skrevet

Ingen har vært utro mot meg noen gang. Men hvorfor er alle så opptatt av at DAMEN er den slemme som ligger med en som er opptatt, og må man "ta" denne damen. Det er mannen sin feil ene og alene når han er utro, ja damen er kjip. Men det er han som er i et forhold! Hadde typen min vært utro mot meg hadde jeg ikke vært ut etter å ta damen, er jo ikke hun jeg er i forhold med!!

Til TS: Vel, jeg vet ikke jeg, tror egentlig ikke han bare klarer å glemme det, men han håper nok at han klarer det ?!

Skrevet

ja det er den tankegangen jeg også har i forhold til dette, at det er HAN som er i et forhold. HAN tok alle iniativene...men ja...jeg føler meg ganske råtten fordi jeg er såppas imot utroskap selv!

dette hadde jeg forsåvidt aldri gjort om det hadde vært en jente i min omgangskrets/venninnegjeng eller en jente som har bodd på samme plass som meg.

glemte og tilføye i det første innlegget at jeg sa klart ifra om at han måtte "hoppe av i svingen" siden jeg ikke går på p-piller, det var faktisk han som foreslo og hoppe av i svingen da jeg sa at jeg ikke gikk på pillen.

men han gjorde ikke det, han kom inni meg!! så jeg skal en tur til apoteket på fredag, alt er vell stengt i morgen typisk nok!!!

det hadde jo virkelig vært kronen på verket at jeg skulle blitt gravid også :S

nei angrepillen neste!

Gjest Illiya
Skrevet
jeg hadde aldri trodd jeg skulle være den som noen skulle være utro med!

jeg er sterkt imot utroskap og jeg synes at han var veldig sleip da det skjedde.

han kom på besøk i natt, vi har begge snudd på døgnet en del og sitter derfor ofte oppe sent om kvelden/natten, så han skulle komme bortover bare for hyggens skyld fordi vi begge kjedet oss.

joda vi har det hyggelig og pratet i et kjør, så begynte det med småflørting og han prøvde seg gang på gang på gang på gang med og dra det lengre uten at han fikk "lov".

jeg vet jo at han har dame så jeg synes ikke det burde gå lengre og nevnte dama hannes flere ganger. men det virket ikke som han brydde seg "er jo 3 uker siden sist jo!!!" var argumentet han også brukte (de har avstandsforhold siden hun bor ganske langt unna).

flørtingen gikk til at vi lå på sofaen og bare koset oss mens vi såg på tv, også begynte vi og kysse, og da ville han dra det enda mer selvsagt men jeg nektet.

det ble såppas tidlig og vi var begge veldig trett så han lå over, og vi lå til utpå dagen/ettermiddagen idag.

så etter mye kosing og fristelse fra han, så sa jeg greit...vi kan gjøre det!

og vi hadde sex....og etterpå så begynte han og angre!

vi bestemte oss for at dette skulle IKKE komme ut, og fant ut hva vi skulle si om folk begynte og spørre (som at hvor han har vært den natten, og om noen av mine venner såg at han gikk fra leiligheten min!) og vi ble enig om at story`en skulle være at han hadde bare vært innom en tur fra da han gikk fra "kompisen" sin.

og dette skulle nå bli GLEMT!!! det har ikke skjedd!

jeg spurte han om han klarte å gå med dette på samvittigheten når han var sammen med hun o.l.

ja sa han, han skulle glemme det! rett og slett...det har aldri skjedd!

er det virkelig så lett for mannfolk og bare "glemme" det?

betyr det at mannfolk faktisk er mere utro enn vi tror og vet siden det er så "lett" og glemme det??

ja og jeg vet jeg ikke har vært den skarpeste kniven i skuffen selv siden jeg visste han hadde dame!

men hvis han angret sånn etter vi hadde sex, hvorfor ringte det ingen bjeller hos han da han begynte og kysse meg, eller legge seg ved siden av meg i sofaen??

for dette var noe han ALDRI skulle gjøre igjen, og det var første gang at han var utro, han elsker jo henne sa han.

og hun skulle ihvertfall ikke få vite det siden hun sliter litt psykisk og vet at hun vil få en skikkelig knekk av og få vite dette. "ja hvorfor gjorde du det da om du visste dette?" spurte jeg. "ja men se på deg da og kroppen din, vanskelig og motstå" svarer han.

"ja var det verdt det da?" spurte jeg, og det svarte han fort nei på!

så hvorfor kjære menn der ute som er utro???? :nei:

Ringte det ingen bjeller hos deg da han sa "det er jo 3 uker siden sist, jo"....?Han ville ha sex med deg fordi det var en stund siden sist han hadde sex, ikke fordi han likte deg, var tent på deg eller noe, han bare brukte deg. Det var tilfeldigvis du som var tilgjengelig for ham.

Tøm og røm, heter det!

Han "angret" seg vel fordi du ikke skulle tro det ville bli noe med dere. Aldri i verden om han angret seg på ordentlig, til det hadde han for mange sjanser til å ombestemme seg. Han prøvde seg jo på sex siden kvelden før, og lyktes neste dag. Han hadde mange timer til å komme på bedre tanker.

Tror heller ikke noe på at det var første gang han var utro. Han virker for målbevisst. Ikke noe innslag av betenkning eller dårlig samvittighet før det var unnagjort.

Gjest Illiya
Skrevet (endret)
ja det er den tankegangen jeg også har i forhold til dette, at det er HAN som er i et forhold. HAN tok alle iniativene...men ja...jeg føler meg ganske råtten fordi jeg er såppas imot utroskap selv!

dette hadde jeg forsåvidt aldri gjort om det hadde vært en jente i min omgangskrets/venninnegjeng eller en jente som har bodd på samme plass som meg.

glemte og tilføye i det første innlegget at jeg sa klart ifra om at han måtte "hoppe av i svingen" siden jeg ikke går på p-piller, det var faktisk han som foreslo og hoppe av i svingen da jeg sa at jeg ikke gikk på pillen.

men han gjorde ikke det, han kom inni meg!! så jeg skal en tur til apoteket på fredag, alt er vell stengt i morgen typisk nok!!!

det hadde jo virkelig vært kronen på verket at jeg skulle blitt gravid også :S

nei angrepillen neste!

For en drittsekk!!!

Han tar sjansen på å komme inni deg, selv om du sa fra! Det er jo du og ikke han som evt blir gravid og må ta en tøff beslutning enten det da blir abort eller beholde.

Hensynsløs drittsekk som bare tenker på seg selv!

Endret av Illiya
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Han brukte deg! Det var lenge siden sist han hadde hatt sex og benyttet seg av deg. Jeg hadde sagt det til dama med en gang.

Altså på en måte er det ikke rart menn er utro, kvinner ( deg TS) lar de jo få muligheten til og gjøre det. OG holde tett etterpå.

Nei, dette ville jeg sagt ifra. Stakkars dama hans...

Skrevet

ja jeg vet han brukte meg, og jeg hadde vell det samme i tankene selv. er ikke intresert i han sånn sett. var rett og slett bare et ligg for meg også.

ja jeg sa til han at han burde si det til henne, hun fortjener det sa jeg. men han ville ikke det, hun sliter nok som det er og vil få en real knekk om hun skulle få vite dette også.

og hun kjenner folk over alt omtrent så hun vil nok prøve og ødelegge for oss mest mulig, da gikk det mest på den psykiske delen, og mulig det fysiske også (at hun sender noen for å banke oss for eks). hun er veldig flink til og hate sa han!

Gjest Gjest
Skrevet

Det var vel gjensidig bruk, jenter blir kåte de også. TS spør her hvorfor gutter gjør slikt, ikke hvordan hun kan innlede ett forhold til "drømmemannen" :sukk:

Det å skylde på andre damer når partneren er utro blir litt feil, man må kunne leve uten å sette seg i posisjoner der man vet at man kan komme til å være utro. I dette tilfellet høres det ut som om mannen gjorde ett bevisst valg. Hvorfor gjør han dette, det er plenty mennesker som velger å ikke gjøre det.

Gjest Illiya
Skrevet

Han gjorde det fordi han er en egoist, hverken mer eller mindre. Han tenker på seg selv først og fremst, og lite på andre, dvs både dama si og ts.

Ts er også en egoist som "bare ville ha et ligg" med en hun vet har kjæreste.

Gjest Gjest_Hemmelig_*
Skrevet

Jeg vet akkuratt åssen du har det... Hadde et "forhold" til en mann jeg var veldig interresert i. Han hadde dame, og vi har hatt sex 4 ganger mens han har vært i et forhold. Vet ikke om dette er samme situasjon, for han og jeg hadde en greie før han ble sammen med henne... Men sånn som jeg ser det, så er det selvfølgelig han som er drittsekken her! Sånn tenkte ihvertfall jeg selv - han har dame, jeg er fri og frank og kan egentlig gjøre som jeg vil. Jeg kjenner ikke dama hans, og vil ikke legge meg opp i om de har problemer i forholdet eller hva det er. Så enkelt er det. Man er tross alt bare folk.

Skrevet
Jeg vet akkuratt åssen du har det... Hadde et "forhold" til en mann jeg var veldig interresert i. Han hadde dame, og vi har hatt sex 4 ganger mens han har vært i et forhold. Vet ikke om dette er samme situasjon, for han og jeg hadde en greie før han ble sammen med henne... Men sånn som jeg ser det, så er det selvfølgelig han som er drittsekken her! Sånn tenkte ihvertfall jeg selv - han har dame, jeg er fri og frank og kan egentlig gjøre som jeg vil. Jeg kjenner ikke dama hans, og vil ikke legge meg opp i om de har problemer i forholdet eller hva det er. Så enkelt er det. Man er tross alt bare folk.

i dette tilfellet er det ikke snakk om følelser akkurat da...mere flørt og spenning tror jeg! har hatt litt kontakt med denne fyren siden høst bare, og når vi har treftes tilfeldig så har han alltid vært litt flørtete av seg, sånn uskyldig flørting, det er vell bare sånn han er som person. selv om det gikk lengre enn tenkt når han var her men!

jeg hintet også med at jeg skulle si det til henne siden hun fortjener og få vite det som jeg sa til han, men jeg tenkte meg om og tenker også som du at det er hans ansvar og fortelle dette, jeg vil ikke legge meg borti om de har problemer med forholdet.

og ja...man er trossalt bare mennesker! men egentlig litt teit at det skal brukes til "unnskyldning" hver gang man gjør noe dumt, når i dette tilfelle så gjorde han veldig bevisste valg! han hadde maaaaange timer og ombestemme seg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...