Gå til innhold

trening och kosthold;)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

hei:)

er ei jente på 19 år. er 174 cm høy og veier 64 kg. ønsker å gå ned til under 60. rundt 57 kg hadde vært topp. har veid 5 kg før, har også veid mindre ettersom jeg har strevd med spiseproblem i 6 år. begynner å bli frisk nå og har derfor lagt på meg fler kg. ønsker nå å komme i gang å få en trent kropp. motivasjonen er der og energien er på topp. lurer på hvor stort kaloriintak som er vanlig for ei jente på min alder?

jeg har også nå kjøpt tredemølle som kommer om noen dager, så intervall trening er noe jeg skal satse på og har hørt gir gode resultater. bortsett fra det har jeg satt opp et lite styrkeprogram som også skal utføres.

har nå etter 6 år kommet fram til at ei jente med trent kropp og litt muskler, stram og ser sunn ut er best. og at det er bedre enn hvordan jeg var før, bleik, slapp, syk og tynn.

eneste jeg ønsker er en trent kropp og vil også med det samme spørre om gode øvelser som gir mindre/fastere rumpe, og slankere/fastere lår. og pluss øvelser som vil få mageruterne til å komme fram :)) ??

klem linn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_linn_*
Skrevet
hei:)

er ei jente på 19 år. er 174 cm høy og veier 64 kg. ønsker å gå ned til under 60. rundt 57 kg hadde vært topp. har veid 5 kg før, har også veid mindre ettersom jeg har strevd med spiseproblem i 6 år. begynner å bli frisk nå og har derfor lagt på meg fler kg. ønsker nå å komme i gang å få en trent kropp. motivasjonen er der og energien er på topp. lurer på hvor stort kaloriintak som er vanlig for ei jente på min alder?

jeg har også nå kjøpt tredemølle som kommer om noen dager, så intervall trening er noe jeg skal satse på og har hørt gir gode resultater. bortsett fra det har jeg satt opp et lite styrkeprogram som også skal utføres.

har nå etter 6 år kommet fram til at ei jente med trent kropp og litt muskler, stram og ser sunn ut er best. og at det er bedre enn hvordan jeg var før, bleik, slapp, syk og tynn.

eneste jeg ønsker er en trent kropp og vil også med det samme spørre om gode øvelser som gir mindre/fastere rumpe, og slankere/fastere lår. og pluss øvelser som vil få mageruterne til å komme fram :)) ??

klem linn.

har veid 57 kg før skal det stå. haha. herregud 5 kg hadde jeg vært dø for lengst...

Skrevet

Jeg har i hvertfall veid 5kg men det er noen år siden :P Nok om meg.

Har du tilgang på apparater eller vekter? Slikt jeg forstår det så har du tenkt å trene hjemme siden du har gått til innkjøp av en tredemølle. Det som er viktig ved styrketrening er å fokusere på hele kroppen hvis du vil få en veltrent kropp.

Kan du si hvordan styrkeprogrammet ser ut?

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Vekten du har naa er helt fin til høyden din saa ikke bekymre deg saa mye over den. Fokuser heller paa aa komme i form og bli stram og sprek som du sier. :) Muskler veier mer enn fett, men tar opp mindre plass saa gi blaffen i vekten og fokuser paa trening og bra kosthold. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...