Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest meloo
Skrevet

Jeg fikk mob nummer av en fyr ute på et utested, vi snakka såvidt og jeg var absolutt ikke intressert!Jeg bare smilte høflig i den korte praten, kjente han ikke fra før...Jeg er lykkelig sammen med min samboer. Er det slik at om noen gir mob nr sitt til deg så betyr det at personen er intressert, altså "kanskje det kan bli noe mer". Han gikk jo egentlig rask på sak for å si det sånn. Man ringer vel ikke til fyren om man bare vil være venner liksom??Var lenge siden jeg var singel nå så har ikke helt peiling på det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk mob nummer av en fyr ute på et utested, vi snakka såvidt og jeg var absolutt ikke intressert!Jeg bare smilte høflig i den korte praten, kjente han ikke fra før...Jeg er lykkelig sammen med min samboer. Er det slik at om noen gir mob nr sitt til deg så betyr det at personen er intressert, altså "kanskje det kan bli noe mer". Han gikk jo egentlig rask på sak for å si det sånn. Man ringer vel ikke til fyren om man bare vil være venner liksom??Var lenge siden jeg var singel nå så har ikke helt peiling på det..

Får du et telefonnummer på byen så er det 99% sikkert at det er fordi personen er interessert. Så jeg ville sletta nummeret og ikke tenkt noe mer på saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...