Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Ønsker meg en M B i fargen Oak, men burde vel egentlig kjøpe den i sort ettersom jeg bruker mye sorte klær og sko. Liker vesken best i Oak, og den bør jo passe likevel. Hvilken liker du best?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Den jeg har!! Er ikke helt sikker på hva fargen heter men den er sånn blank i skinne (petented) og mørk kobber/bronse farget:-)
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg synes Oak er helt grusom, faktisk. Er ikke noe glad i sånn brunfarge kombinert med glans og 'mønstret' skinn. Er ikke overbegeistret for den vesken, men ville kjøpt sort. Ellers synes jeg turquoise, lipstick og lavender er utrolig stilige, men ikke akkurat like klassiske. Ooog de koster 2400 euro!
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Bayswater koster ikke 2400 euro (!). Koster ca. 7000 norske. Jeg har en i oak og den er bare blitt finere og finere på det året jeg har brukt den.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Jeg synes Oak er helt grusom, faktisk. Er ikke noe glad i sånn brunfarge kombinert med glans og 'mønstret' skinn. Er ikke overbegeistret for den vesken, men ville kjøpt sort. Ellers synes jeg turquoise, lipstick og lavender er utrolig stilige, men ikke akkurat like klassiske. Ooog de koster 2400 euro! Jeg liker heller ikke mønstrete og glinsende skinn, men Oak finnes faktisk i normalt skinn. Da heter den "natural leather". Den mønstrete heter printed leather.
Saeria Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Personlig liker jeg den klassiske sorte og den sjokoladefargede best.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Bayswater koster ikke 2400 euro (!). Koster ca. 7000 norske. Jeg har en i oak og den er bare blitt finere og finere på det året jeg har brukt den. Tror du jeg lyver? Jeg snakket om den i lipstick, lavender og turquoise. Gå inn på nettbutikken til Mulberry og se selv, de koster 2400 euro. Jeg snakker ikke om de klassise i oak og sort.
Rosenrød Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 Jeg liker oak, chocolate og den bringebærrøde best.
Saeria Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 Tror du jeg lyver? Jeg snakket om den i lipstick, lavender og turquoise. Gå inn på nettbutikken til Mulberry og se selv, de koster 2400 euro. Jeg snakker ikke om de klassise i oak og sort. Det stemmer det. De er jo laget av struts. Det er en i fargen lipstick som er billigere da. Den er laget i et annet materiale.
Lune Skrevet 21. mai 2009 #11 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har den sort, veldig fornøyd med den! Vær bare klar over at veska er kjempe tung...
Umuriel Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 Sort eller Oak. Jeg syns Oak er kjempefin, men hadde nok safet og tatt sort.
Megana Skrevet 24. mai 2009 #13 Skrevet 24. mai 2009 Det er ikke 1 pris på Bays, det avhenger av farge og skinn. De billigste ligger på 595 Euro, de klassiske 650 Euro og oppover, per idag koster den dyreste 2400 Euro (Struts) Vel og merke er dette prisene på nett, i Norge koster de mer, samme dersom du bestiller over nett. Personlig foretrekker jeg Chocolate, men det er smak og behag
Honesty Skrevet 30. mai 2009 #15 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har den sort, veldig fornøyd med den! Vær bare klar over at veska er kjempe tung... Og ja, den er kjempetung, og skuldrene mine hadde nok ikke likt å bruke den som dagligveske, til laptop osv.
LukaFrost Skrevet 30. mai 2009 #17 Skrevet 30. mai 2009 Min favoritt er den sjokoladefargede, men den er ikke noen favoritt i budsjettet mitt :-(
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #18 Skrevet 30. mai 2009 Og ja, den er kjempetung, og skuldrene mine hadde nok ikke likt å bruke den som dagligveske, til laptop osv. Oj, og jeg som tenkte å bruke den til macen min... Har den riktignok sjelden med meg.
Guinevere Skrevet 30. mai 2009 #19 Skrevet 30. mai 2009 Jeg elsker den vesken! Jeg synes den er nydelig i både oak, svart og mørkebrun, og har selv sistnevnte, fordi jeg har endel svarte vesker fra før og fordi damen i butikken mente den var mer klassisk i mørkebrun enn i oak, noe jeg var enig i. Men jeg hadde ikke takket nei til en i hver farge, akkurat...
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2009 #20 Skrevet 31. mai 2009 Synes golden bronze er finest... Er jo endel dyrere en de vanlige, pga annen behandling av skinnet... Men jo mer man bruker den, jo finere blir den! Er en tilsalgs på 50% på 4 woman nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå