Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Huff, nei jeg er superskuffa. Altså, jeg hadde ikke forventet meg noe særlig, er ikke noe særlig fan av Aleksander Rybak. Men at det skulle være så dårlig hadde jeg ikke trodd rett og slett. Han brukte ca tre kvarter på å spille dårlige folkesanger på fiolin, og når farytale var ferdig, skulle han jaggu meg ikke fortsette med litt folkesang da også. Gikk etter farytale, var med ei veninne som ville se på, og derfor jeg dro, intet annet.. Var utrolig mye folk til den lille byen vi er, og det var da hyggelig. Han blei kjørt helt fram til senen i en mercedes og polti og vakter var overalt. Nei. Selv om jeg ikke liker gutten hadde jeg jo håpa på en nogenlunde bra konsert da.. måtte bare si det til noen
Gjest Wind Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Var folkesangene dårlige, eller liker du bare ikke slik musikk?
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Var folkesangene dårlige, eller liker du bare ikke slik musikk? Liker sånn musikk jeg. De vår dårlige.. Eneste kule var når han spilte "Taxi-sangen" fra den franske Taxi-filmen på fiolin.
Gjest Wind Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hehe. Ok. Måtte bare spørre jeg. Er lei av folk som sier at det X spiller er dårlig, selv om de i utgangspunktet ikke liker sånn musikk, så måtte forsikre meg om at du ikke er sånn. Var det bare folkemusikk, Fairytale og den Taxi-sangen? Oo Lite variasjon. Endret 20. mai 2009 av Wind
juliane Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Sang han ikke den nye sangen som heter "Funny little world"? Den syns jeg er kjempefin, den blir bare finere og finere for hver gang jeg hører den.
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Ja, han sang bare det. Fikk ikke med meg om han sang den nye sangen eller ikke, men tror ikke det. Var ingen av de jeg var med som fikk det med seg. Men kanskje han spilte den etter farytale, men da gikk jeg..
Arwen Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Jeg vet at konserten han skal ha i operaen til høsten er todelt, første delen er klassisk og andre delen er med det mye nytt. Mulig det var sånn det var lagt opp i dag også.
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Jeg vet at konserten han skal ha i operaen til høsten er todelt, første delen er klassisk og andre delen er med det mye nytt. Mulig det var sånn det var lagt opp i dag også. Tviler på det. Varte i en time, og er på tønsbergmessa. De booka han lenge før MGP finalen, og var bare flaks egentlig.. Virka ikke som om han hadde øvd noe særlig... Men kan jo være.
Arwen Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 Han har vel bare fått øvd i en dag hvis jeg har lest rett, så det kan nok stemme
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 Kunne ikke reise opp i dag, selv om jeg hadde planer om det... Ikke for Rybak, men jeg elsker Frikar... hvordan var de?
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 Han har vel bare fått øvd i en dag hvis jeg har lest rett, så det kan nok stemme Haha, okei
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #12 Skrevet 20. mai 2009 Alexander er flink på senen når alt er tilrettelagt, organisert, planlagt og øvd inn. Ellers synes jeg han er høyest uprofesjonell og umoden for alderen, spesielt utenom senen. Men sikkert en god gutt
Black Eyed Susan Skrevet 20. mai 2009 #13 Skrevet 20. mai 2009 Sikkert ekstra høye forventninger til ham etter det han har prestert
Tonka Skrevet 20. mai 2009 #14 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Wacmoc: Hva hadde du forventet deg, egentlig..? Han er jo...hva da...18 år(?) og har aldri gitt ut noe som helst så vidt jeg vet. Han er klassisk skolert musiker, ergo spiller han med stor sannsynlighet bare klassisk musikk. Foreløpig, i alle fall. Gi ham noen måneder, så kommer det kanskje noe mer fra ham. Ut fra det bittelille jeg har hørt av ham (Fairytale) så virker han i det minste som en dyktig fyr... Mener ikke å være stygg mot deg, altså... Endret 20. mai 2009 av Tonka
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #16 Skrevet 20. mai 2009 Wacmoc: Hva hadde du forventet deg, egentlig..? Han er jo...hva da...18 år(?) og har aldri gitt ut noe som helst så vidt jeg vet. Han er klassisk skolert musiker, ergo spiller han med stor sannsynlighet bare klassisk musikk. Foreløpig, i alle fall. Gi ham noen måneder, så kommer det kanskje noe mer fra ham. Ut fra det bittelille jeg har hørt av ham (Fairytale) så virker han i det minste som en dyktig fyr... Mener ikke å være stygg mot deg, altså... Hadde forventet meg noe mer altså. Ikke mye, som sagt, men det var sikkelig dårlig.
Gjest Papirkurven Skrevet 20. mai 2009 #17 Skrevet 20. mai 2009 Wacmoc: Hva hadde du forventet deg, egentlig..? Han er jo...hva da...18 år(?) og har aldri gitt ut noe som helst så vidt jeg vet. Han er klassisk skolert musiker, ergo spiller han med stor sannsynlighet bare klassisk musikk. Foreløpig, i alle fall. Gi ham noen måneder, så kommer det kanskje noe mer fra ham. Ut fra det bittelille jeg har hørt av ham (Fairytale) så virker han i det minste som en dyktig fyr... Mener ikke å være stygg mot deg, altså... Men da burde de gitt ham noen måneder da, ikke booket ham nå.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #18 Skrevet 20. mai 2009 Hadde forventet meg noe mer altså. Ikke mye, som sagt, men det var sikkelig dårlig. Jeg spør igjen jeg... Hvordan var Frikar?
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #19 Skrevet 20. mai 2009 Men da burde de gitt ham noen måneder da, ikke booket ham nå. De tenkte vel ikke så langt. Messa er forresten bare oppe en gang i året, da fra 16 til 24 mai.
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #20 Skrevet 20. mai 2009 Jeg spør igjen jeg... Hvordan var Frikar? Så det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå