Støvletthæl Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Prøver å finne meg en tv-serie, og lurer på hvordan de ovnevnte seriene er? Liker serier som Grey's Anatomy, Brothers & Sisters, Judging Amy, ER, Chicago Hope, men også svenske og danske serier: Skjærgårdsdoktoren,Sommer etc. Likte også Gilmore Girls, men syns det ble litt mye etterhvert. Ikke spesielt glad i Frustrerte fruer, Ally Mcbeal, og liker i det hele tatt ikke mystiske og overnaturlige greier. Noen som har noen gode forslag til hva jeg bør se? Tusen takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 "Six feet under" er fantastisk. Jeg brukte en halv sesong på å komme skikkelig inn i den, men nå er jeg ufattelig glad i alle karakterene. Den serien får en til og le og å grine, og har litt av de samme "til ettertanke" trekkene som One tree hill, men er langt mer voksen enn den serien. "House" er også veldig kjekk.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har hele McLeod-serien (venter på sesong 8 nå) og elsker den! Bra australsk laid back serie, velsignet fri for all dritten og glossen fra amerikanske serier
Gjest penguinlakris Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Er du ung, eller i hvert fall ung til sinns, så finnes det neppe noen serie du vil få mer glede av enn One three hill! Du kommer i tillegg til å oppdage masse ny, vakker musikk som du aldri ville hørt (om) på annet vis...
Gjest Revenka Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Jeg kan virkelig anbefale Private practice og chuck. PP er "legeserie" med skuespillere fra både judging amy og greys Foreløbig bare to sesonger. Chuck er en komedie action serie. Litt teknologisk kanskje, men veldig morsom!
Tusle Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er veldig glad i McLeods Daughters og One Tree Hill. Disse to er min største favoritter. Andre serier som Chuck og Bones må også nevnes
Brukernavn Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 "Six feet under" er fantastisk. Jeg brukte en halv sesong på å komme skikkelig inn i den, men nå er jeg ufattelig glad i alle karakterene. Den serien får en til og le og å grine, og har litt av de samme "til ettertanke" trekkene som One tree hill, men er langt mer voksen enn den serien. Jeg elsket også six feet under. Og jeg elsker October Road. (og jeg liker alle de seriene du har ramset opp også)
tinky_winky Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Jeg er skikkelig skikkelig glad i One Tree Hill! Det er verdens aller søteste serie, og jeg er skikkelig glad i alle karakterene... hehe.. Så den anbefales på det sterkeste! Kos deg med den! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå