Støvletthæl Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Hei Har kjøpt meg første sesongen av Boston legal på DVD, har fremdeles mulighet til å bytte den, tenkte bare jeg skulle høre her inn om den er verdt å se? Jeg liker godt "seriøse" dramaserier, liker ikke når det blir fjollete, hvordan er det med Boston legal? For å si det sånn så likte jeg ikke Ally Mcbeal, syns det ble for tullete når det ble brukt animasjon etc. Liker heller ikke Frustrerte fruer noe særlig - syns det blir for sprøtt. Jeg liker veldig godt advokat-serier så tenkte Boston Legal kunne være noe. Hva syns dere om serien? På forhånd tusen takk for svar.
Picatchu Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg synes det er en artig serie, men den har en "tullete" undertone. Jeg trekker hvertfall mye på smilebåndet. En god del av sakene er absurde, og mange av karakterne har veldig overdrevne personligheter..litt som på Frustrerte Fruer. Så hvis du skal ha det dønn seriøst så bør du kanskje styre unna, men som sagt, jeg synes det er en strålende serie
Gjest Gjest_superlady_* Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Jeg liker også Boston Legal utrolig godt, men seriøs er den jo ikke akkurat. Og ja, sakene er ganske sprø (en del av dem), men så føres det jo også en del litt sprø saker i USA da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå