Karabista Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 prøver å få tak i en signert bok helst tegneserie av Neil Gaiman, skjønner ikke de engelske sidene ( har dårlige engelsk kunnskaper desverre) Er det noen som vet hvordan eller hvor jeg kan få tak i det? Ønsker å gi min kommende mann noe som han slett ikke forventer å få. Anyone???
mimifin72 Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 prøv amazon.co.uk jeg har en del bøker som er signert og vet at man kan selge de der. Lykke til!
Yvaine Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Hjemmesiden hans (www.neilgaiman.com) sier følgende: Q. How do I send Neil a book to get signed? A. You may mail it, with return postage and packaging, to DreamHaven books: DreamHaven Books 912 West Lake Street Minneapolis, MN 55408-2857 Neil drops by approximately every six weeks. Alternatively, you could purchase pre-signed item via their online shop at www.neilgaiman.net. (Denne siden har vanligvis ferdigsignerte bøker etc, men ser at de har stengt akkurat nå da Neil farter mye rundt i forbindelse med lanseringer og intervjuer, men verdt å holde et øye med den. De har mye spennende der) Evt kan du jo også sjekke ut www.neverwear.net Kan hende de kan slumpe til å ha noe spennende der også innimellom
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Juho, fant en på http://www.cbldf.com/ Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå