Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som svarger til glo mineral pressed base. Jeg har erfaringer med I.d, men syntes at det løse mineral pudderet, er noe herk...spesielt hvis man har det i vesken.....

Jeg bruker medium beige i I.D, hva er så da den tilsvarede fargen i Glo?

Har tenkt å handle på nett.....

Men finnes det noe pressed fouondation, som er bedre enn glo minerals?

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har erfaringer med glo minerals overhodet?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Er det noen som har erfaringer med glo minerals overhodet?

Hei!

jeg har erfaring med Glo Minerals. Syns både ID og Glo er bra,ID har mer shimmer i seg og gir et mer shiny resultat enn Glo, særlig den kompakte basen. Fargene er ganske ok, så vanskelig å ta feil, vil tro Golden medium eller light tilsvarer medium beige i id.

Vil forøvrig også anbefale et merke som heter Jane Iredale. Dette får du også kjøpt på Ebay, er vel litt dyrere enn de andre, men jeg syns dette merket er det absolutt beste og best av alt, det inneholder ikke bismuth, som jo er et giftstoff.

Fargene der som best mathcer ids medium beige er "warm sienne" hvis du har varme toner i huden din, eller satin, hvis du har rosa toner i huden din.

Husk i invistere i en god kost også, samt en primer, det gjør underverker for mineralsminke :-)

Gjest Gjest_adina_*
Skrevet

innholder glo bismouth?

Gjest Gjest
Skrevet
innholder glo bismouth?

Ja det gjør det, men syns ikke det svir på samme måten som med id, så mulig det inneholder mindre? Uansett er det Glo tv2 sverger til når de sminker folk, de sier det er den eneste serien som er fotodyktig (ehh sikkert feil fagord...), dvs som holder best med tv lys etc. Visstnok også favoritten til Tom Cruise når han skal bli sminket på sett ;-) Og i Norge er bl.a. Tone Damli Åberget en stor fan

http://www.mineral-makeup-reviews.com/GloM...Foundation.html

Skrevet

Jeg også foretrekker glo pressed base, og har gjort det ganske lenge. Den inneholder bismuth, men i mindre mengder enn ID sin.

Jeg brukte fairly light i ID, og bruker golden light i Glo.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har medium beige i ID og Honey light i pressed base i Glo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...