Ephemera Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 18. juni 2009 Da har vi også vært på UL og gutteboomen fortsetter: her også! Og ny termin er 20. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 28. juni 2009 #22 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg har fått ny termin 19. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 2. juli 2009 #23 Del Skrevet 2. juli 2009 Har også fåttt ny termin, ikke store forskjellen, men har blitt flyttet til den 30.nov. Og så blir det ei lita her, bra med noen flere jenter i denne gruppa her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 2. juli 2009 Har også fåttt ny termin, ikke store forskjellen, men har blitt flyttet til den 30.nov. Og så blir det ei lita her, bra med noen flere jenter i denne gruppa her. *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 6. juli 2009 #25 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har ikke vært på ultralyd enda, men har termin 27. desember foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. juli 2009 #26 Del Skrevet 16. juli 2009 Da har jeg vært på UL og fått flyttet terminen fram til 2. desember fikk også vite at det sannsynligvis er ei lita i magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illa236 Skrevet 16. juli 2009 #27 Del Skrevet 16. juli 2009 Da har jeg vært på UL og fått flyttet terminen fram til 2. desember fikk også vite at det sannsynligvis er ei lita i magen min Gratulerer så mye Og så deilig å få flyttet ultralyden fram til 2. desember! Da blir det i hvert fall ikke julebaby på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. juli 2009 #28 Del Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så mye Og så deilig å få flyttet ultralyden fram til 2. desember! Da blir det i hvert fall ikke julebaby på deg Takk Veldig glad for at terminen ble flyttet så tidlig i desember ja Hadde ikke lyst til å tilbringe julaften på fødestua... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illa236 Skrevet 20. juli 2009 #29 Del Skrevet 20. juli 2009 I dag har jeg vært på ultralyd, og mest sannsynlig blir det ei lita :rødme: Ny termin er 22. desember..., så nå er det stor sannsynelighet for baby midt i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 13. august 2009 #30 Del Skrevet 13. august 2009 Jente her også!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. august 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 13. august 2009 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exhale Skrevet 14. august 2009 #32 Del Skrevet 14. august 2009 Terminen er flyttet frem til 29. desember, og det er en liten guttebass der inne! Jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg for en jul på fødestuen, og heller se frem til alle de gratis bleiene vi kommer til å få på grunn av at vi setter til verden nyttårsbarnet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 15. august 2009 Terminen er flyttet frem til 29. desember, og det er en liten guttebass der inne! Jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg for en jul på fødestuen, og heller se frem til alle de gratis bleiene vi kommer til å få på grunn av at vi setter til verden nyttårsbarnet :gjeiper: Det er riktig innstilling Og hva gjør det vel å tilbringe jula på fødestuen, egentlig, når man får en sånn fin baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 24. oktober 2009 Malina har fått gutten sin Jeg så det på et annet forum, men vet at det er samme Malina Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 26. oktober 2009 Oppdatert etter at Estrella fikk gutten sin idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. oktober 2009 #36 Del Skrevet 27. oktober 2009 Spennende å se hvem som er nestemann ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. november 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 15. november 2009 Gratulerer til Shatika som endelig fikk gutten sin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 9. desember 2009 *oppdatert* Og gratulerer til alle oss som har født Da har endelig alle novemberbabyene kommet! Venter på flere desemberbabyer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 29. desember 2009 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #40 Del Skrevet 8. januar 2010 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå