Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #41 Del Skrevet 2. august 2003 Huff, det var egentlig ikke meningen å gå inn i denne diskusjonen i det hekle tatt. Måtte bare svare på det som noen skrev at jenter burde sjekke opp guttene. Jeg har nemlig bare så dårlig erfaring med dette, dvs. i det hele tatt å vise inititiativ overfor en gutt(mann). og så skrev jeg at guttene - ihvertfall - burde spandere litt før de ville ha meg med seg hjem..Der tråkket jeg i salaten.. ...og egentlig skjønner jeg ikke hvorfor de vil ha meg med hjem i det hele tatt :o Ja, jeg er jo både dum og lite pen uten sminke. Det hjelper jo lite at jeg ikke akkurat trenger å slite for å få de gutta(mannfolka)jeg vil ha..men jeg gidder da heller ikke å løpe etter de. Forresten; Miakania - er du fornøyd med svarene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #42 Del Skrevet 6. august 2003 Det sies at man ikke møter mannfolk på byen, ja. Men jeg kjenner flere som har gjort akkurat det. Inkludert meg selv. Etter atskillige vodka battery oppdaget jeg en åpenbaring i baren, og bestemte meg for å gi meg til kjenne. Det var full klaff fra første stund, og snart var vi samboere. Neste sommer gifter vi oss Våre nåværende naboer møttes faktisk på eksakt samme sted, så det er da muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå