Gå til innhold

Hvordan få en gutt på kroken?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Miakania

Hei

Jeg så en annen tråd her og tenkte jeg skulle plukke den opp igjen! Den forrige sklei liksom litt ut... Spørsmålet er vel hva gutter ser etter når du er ute på byen! Jeg tror nok at det vi single jenter egentlig er ute etter er vel hvordan møte ordentlig gutter og hvordan få de på kroken? :roll:

Jeg har sett noen kommentarer her inne om at du møter ikke gutter på byen? Men hvis ikke på byen hvor da?

Mia

:cry: hadde vært gøy å treffe noen da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du finner kjekke gutter på internett, om du tar deg tid til å bli kjent med de. Mange kjekke gutter her på KG også, du har vel fått med deg det? På byen er muligheten større for at du havner borti de gutta som kun står for bruk og kast mentaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miakania

Internett er vel og bra, men jeg foretrekker å møte de ansikt til ansikt liksom... Er ikke helt den typen som driver med kontakt annonser heller! Flere tips tas imot med stor JUBEL! :lol:

Mia :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel litt hva du driver på med, vel.

Skole, jobb, div aktiviteter...kan jo være mange bra steder å møte en gutt ( "få på kroken" .. høres forresten temmelig beregnende ut :o )

Hadde jeg vært single, og ikke hatt en så klassisk utadvendt jobb som involverer masse reising og møter med drøsser av veldig interressante og oppegående mennesker, så ser jeg slett ikke bort fra at internett ville vært "min type ting".

Det gir jo en glimrende mulighet til å bli litt kjent med en person innenfra og ut, istedet for det omvendte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

[jeg har truffet jenter både på byen og på internett

noen har jeg blitt sammen med noen ikke og noen bare for sex... :kul:

men må nok si at jeg liker best de som jeg har truffet fra nettet...

har aldri opplevd at de utgir seg for å være noe de ikke er..poenget r vel at du må prøve litt forskjellig...

alle gutta du treffer er ikke noe for deg

men før eller siden vil du treffe en som passer deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest mann 30

Hei! Jeg er en mann på 30 som er gift og har en unge. Stakk innom fordi fruen snakket om dette stedet som hun av og til besøker. Om jeg skal gi deg et tips må det være å smile! Se glad ut, ikke alvorlig. Da blir du fort oppfattet som overlegen eller uinteressert (selvopptatt). Det er turn off. Trenger ikke være helt tøytebimbo selv om du sender ut et smil til noen du synes er kjekke! Selv er jeg høy og godt trent og ser vel bra ut. Jeg har aldri hatt problemer med det annet kjønn. Men så er jeg stolt av meg selv og tror nok at det synes utenpå. Det hjelper. Tror at om man stråler ut selvtillit og vennlighet er mye gjort. Så må du jo selv avgjøre om du vil ha mer etter å ha oppnådd kontakt. Liker du gutten er kroppskontakt et bra stikkord. Holder med en tøtsj på skuldra for en morsom kommentar etc. Ikke bli for intim da blir det billig. Dette er selvfølgelig generellt og gjelder ikke alle. Men: Ser du en på avstand som du liker og han ser glad ut, (ute med kompiser etc) så SMIL til han. Da er du igang. ikke spill uinteressert!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta initiativ. Det er mange av oss som setter pris på at tradisjonen med at mannen er den som skal ta initiativ blir brutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Det hun lurte på, Kevin, var vel hva som vil bringe henne i den lykksalige situasjonen at hun kan frakte øl :)

Hvor...hvor....hvor KAN hun møte en slik mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte jo det da... dette var bare et eksempel på hvor enkle vi er... Vi er overalt... ta initiativ når du ser noe du liker, da får man enten et ja eller nei... enkelt og greit... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, fy flate - kunne aldri ha tenkt meg å sjekke opp en mann igjen. Menn som sier at de liker det, er etter min erfaring uerfarne, engstelige, umodne etc., og DE tar virkelig hva som helst!

Det er bare så sjeldent man virkelig møter en mann som varter deg opp, spanderer drinker osv...Selv må jeg jo som regel mase meg til dette, da jeg ikke akkurat løper ut av utestedet kl.01.00 med den første og beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Ehh...

Er målet ditt å huke tak i en som "varter deg opp og spanderer drinker", så er det kanskje ikke så rart at du ikke finner det ultimate ... ;)

*frekk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hadde iallefall ikke fått meg på kroken... tror ikke på å spandere drinker. Flørter alltid med øynene og smilet. Får jeg respons, ser jeg etter om jenta tar initiativ. Gjør hun ikke det, bør hun være rimelig fin for at jeg skal gå bort til henne... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kgsmil:

Så...drømmen er å møte en mann som spanderer paraplydrinker og riktig varter deg opp altså? :kgsmil:

Så søtt!

Synes det er qlt med jenter som spanderer på seg selv, jeg. Det at en fyr spanderer betyr da fint lite, eller? Hehe...som om han er dødsinterresssert i deg fordi om han spanderer drinker i nattens mulm og mørke?

Nei, gudbedre...takker meg til folk som tør se meg i øynene på høylys dag! Finnes ikke mer sexy menn enn de som tør være edru når de tar kontakt. DET er tøffe gutter, det!

Fytterakkern...har opplevd det endel i jobbsammenheng; menn som åpenlyst søker kontakt i kliink edru tilstand. Synes jo at dette er sinnsykt tøft av dem, virkelig. Og er veldig høflig tilbake, greier faktisk å gi dem masse respekt i slike sammenhenger, fordi de er så erketøffe at de tør :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Temaet var vel å møte ORDENTLIGE gutter/menn på BYEN.. :roll:

DA synes jeg faktisk det er bedre å bli spandert en drink(øl) enn at disse mannfolka tror at jeg blir med de hjem sånn helt uten videre...Hva er det som er så aktverdig ved det å gå rett på sak da? Vil de ikke spandere så er vel det greit, kan gjerne gjøre andre ting også. Når jeg går ut på byen er det som regel for å SE folk, og oppleve utelivet. Det er noe annet enn disse gamlingan som går utenfor mitt vindu.. :ler:

Jeg foretrekker også å møte folk face to face, og ikke i diverse kontaktfoum.

Hvor dumme går det egentlig an å bli?? Ja, jeg må spørre..enkelte tror visst at jeg er ei kald kjerring som kun går etter drinker...uten å verken smile eller flørte :roll:

Har aldri opplevd at en mann jeg har fått interesse for ikke har tatt kontakt.

Når det gjelder svaret på det opprinnelige spørsmålet så får man nok ta på seg de kritiske brillene nå man er ute på byen også. Slik som ellers i livet..

MEN tenk om det fantes en ordentlig mann som spanderte drinker.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

[quote="Maiken

Fytterakkern...har opplevd det endel i jobbsammenheng; menn som åpenlyst søker kontakt i kliink edru tilstand. Synes jo at dette er sinnsykt tøft av dem, virkelig. Og er veldig høflig tilbake, greier faktisk å gi dem masse respekt i slike sammenhenger, fordi de er så erketøffe at de tør :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse guttene er vel sånn ca 15, tror jeg. Må huske å spørre om legitimasjon neste gang :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei, fy flate - kunne aldri ha tenkt meg å sjekke opp en mann igjen. Menn som sier at de liker det, er etter min erfaring uerfarne, engstelige, umodne etc., og DE tar virkelig hva som helst!

Det er bare så sjeldent man virkelig møter en mann som varter deg opp, spanderer drinker osv...Selv må jeg jo som regel mase meg til dette, da jeg ikke akkurat løper ut av utestedet kl.01.00 med den første og beste.."

Gjest, har du dårlig råd? Maser du deg som regel til drinker? Og du lurer på hvor alle de ordentlig guttene er..

Jeg har opplevd jenter som starter samtalen med "Hei, kan ikke du kjøpe en drink til meg a?"

La oss si det sånn at de hverken fikk drink eller noe mer oppmerksomhet fra min side.. Kan ikke tenke meg en mer på trynet åpningsreplikk. Når de er initiatvtageren hadde kanskje vært en idé om DE kjøpte drink til meg? (Ikke misforstå, i motsetning til visse andre har jeg ikke noe behov for å bli kjøpt ting til for å fatte interesse for personen..) Det er tross alt år 2003.. Jenter som sitter fast i "jeg er jente, du er gutt, bruk penger på meg" tankegangen imponerer svært lite.

Bare et lite tips..

Den holdingen med at det bare er menn som skal ta initiativ og at de som ikke gjør det engstelige, umodne osv. er også svært lite sjarmerende. Litt sånn "diva på høy hest".. Jeg håper for din skyld du ikke gir samme inntrykk av deg selv på byen som det du gjør her.

Var jeg for streng nå? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fatter ikke helt hva som er problemet eller hva gjest egentlig er ute etter jeg?

Spanderer drinker på meg, eller venter de på at jenta skal ta initiativ så er de umodne og mangler selvtillit og hva det var det stod??

Skjønner ikke helt....

Det finnes like mange herlige gutter ute på byen som alle andre steder, det er jo for pokker de samme guttene. Noen går imidlertid ut med kun en ting for øye, og det er å få litt pels på knaggen sin, og disse er det neppe nødvendig å prøve og innlede noe seriøst forhold til...

En mann her oppe sa noe veldig lurt om hvordan man skal få "noen på kroken" og det var vel å utstråle et godt humør. Smil og se hyggelig ut, jeg tror ikke det er verre enn det....

Hehe- jeg kom til å tenke på noe, en situasjon hvor jeg verken smilte eller så hyggelig ut. Jeg var drittrøtt, og sliten og ville egentlig bare hjem, så jeg satt og hang ved en bar og ventet på at min venninne skulle bli gå-hjem-klar... jeg kjedet øynene ut av hodet på meg, da en vakker ung skapning bare datt ned ved siden av meg og begynte å prate og ville at jeg skulle gi ham noe vettugt å si.... verdens vakreste og skjønneste unge mann, edru også tror jeg faktisk, kom og satt seg hos kjedelige gørre meg, og ble sittende der til han måtte gå fordi kompisen hans ble kasta ut fordi han sovna......

Og jeg har litt kontakt med ham ennå sånn dann og vann via mail... men jeg har glemt å spørre ham hva som gjorde at han datt ned hos meg.. Kanskje fordi han følte seg like gørr selv akkurat da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler: ..Jøss, der kom dere med noen overraskelser gitt... :ler:

Vel. Jeg åpner aldri en replikk mot en mann for å spørre om han kan spandere. Men om han prøver seg på meg først, maser om at vi skal gå hjem osv, DA spør jeg. Dette betyr da ikke at han får det som han vil.

At noen kommer med fasiten er jo ikke nytt her inne, ei heller at man gjør seg til talsmann for alle. Tipper det var få som skjønte hva jeg mente her også... :P

PS: jeg har også fått positiv oppmerksomhet om jeg har vært både sur og blid jeg.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...