Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lyst på en hvit fint smil, særlig denne dagen. :nigo: Har ikke veldig gule tenner, men med lebestift ser de gulere ut: :(

Noen som har prøvd stips eller andre hjemmebehandlinger som virker og som har tips? Har ikke råd å gjøre det hos tannlegen.....

Eller noen som har hatt bivirkninger? :sjokkert:

Endret av krillan
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Jeg har prøvd White crest strips kjøpt på ebay til under 300kr og disse fungerer veeeldig bra. Anbefales!

Ikke merket noen bivirkninger.

Gjest Gjest_L@dy_*
Skrevet

Bestill Dentway, det virker. Er det samme som de bruker hos tannlegen, men rimeligere. Koster riktignok litt mer enn det som en kjøper på butikken, men det virker.

Jeg har tidligere fått tennene farget hos tannlegen, og har i ettertid forsøkt Dentway og det virker det ja.

Lykke til!

http://www.dentway.no/index.php?osadcampaign=keybrokerno

Skrevet
Jeg har prøvd White crest strips kjøpt på ebay til under 300kr og disse fungerer veeeldig bra. Anbefales!

Ikke merket noen bivirkninger.

denne har jeg ogsaa brukt :) var fornoyd, og jeg har en pakke jeg skal bruke rett for bryllupet!

Skrevet

Jeg prøvde FastWhite en gang, men synes ikke det hjalp noe særlig. Men fikk det på tilbud, så det var kanskje en grunn til det? :)

Skrevet

denna her har eg brukt nu før bryllupet og er Kjempefornøyd. Prøvd Crest strips før og fikk skikkelig ising i tenna, det gjør eg ikke av denna her...

Blir altså gradvis lysere så anb. 2 uker før bryllupet ikvertfall

Skrevet (endret)

Hvordan virker den? Smører du den på tennene i 5 minutter av gangen? Blir tennene mye hvitere?

Tror jeg må kjøpe den. Den andre var så dyr, og jeg vil jo ikke ha ising. :)

Endret av leirbål
Skrevet
Hvordan virker den? Smører du den på tennene i 5 minutter av gangen? Blir tennene mye hvitere?

Tror jeg må kjøpe den. Den andre var så dyr, og jeg vil jo ikke ha ising. :)

Du får en sånn gummi greie som du smører gelen på(tynt lag) og så byter du sammen i 5 minutter! Eg prøvde det for et par måneder fordi tennene mine ble gule av pensilin......tok 2 uker og var kjempefine og hvite!

Skrevet
denne har jeg ogsaa brukt :) var fornoyd, og jeg har en pakke jeg skal bruke rett for bryllupet!

Hvordan får du stripsene til å sitte i underkjeven? Hos meg sklir dem av, og så sitter den bare på de fire tennene i front.

Skrevet
Du får en sånn gummi greie som du smører gelen på(tynt lag) og så byter du sammen i 5 minutter! Eg prøvde det for et par måneder fordi tennene mine ble gule av pensilin......tok 2 uker og var kjempefine og hvite!

Ok. Har lagt inn bud jeg også. Håper jeg får den snart. .)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen:) nå skal jeg sette meg og lese om de forskjellige. Lurt å prøve en gang så jeg slipper å få ising og vondt i bryllupet ikke sant?

Skrevet
Hvordan får du stripsene til å sitte i underkjeven? Hos meg sklir dem av, og så sitter den bare på de fire tennene i front.

De sitter kjempe bra på meg=D du må huske å brette det som er igjen av stripsen over tennene, da sitter de skikkelig. Det er og likegreit å ikke snakke når du har de på :fnise:

jeg fikk litt sensitive tenner etter to ukers bruk, men gikk over på noen dager. og det er ikke farlig og skader ikke tennene=) jeg har fått MYE hvitere tenner av de :D

Skrevet
denna her har eg brukt nu før bryllupet og er Kjempefornøyd. Prøvd Crest strips før og fikk skikkelig ising i tenna, det gjør eg ikke av denna her...

Blir altså gradvis lysere så anb. 2 uker før bryllupet ikvertfall

Tusen takk for tipset!!! Da har jeg gått til innkjøp også. Gleder meg til å prøve :)

Skrevet

Er det forresten noen som har prøvd "Yotuel" som man kjøper på apoteket? Så en annonse for det og da sto det at det var utviklet av tannleger, pluss at de linket til flere studier som dokumenterte effekten...

Jeg kunne også tenkt meg litt hvitere tenner, men har ikke råd til bleking hos tannlege akkurat nå.... Har tidligere prøvd flere hjemmeblekinger uten noe resultat :sjenert:

Skrevet
Er det forresten noen som har prøvd "Yotuel" som man kjøper på apoteket? Så en annonse for det og da sto det at det var utviklet av tannleger, pluss at de linket til flere studier som dokumenterte effekten...

Jeg kunne også tenkt meg litt hvitere tenner, men har ikke råd til bleking hos tannlege akkurat nå.... Har tidligere prøvd flere hjemmeblekinger uten noe resultat :sjenert:

Har ikke prøvd dette, men ville bare si at det er ikke alltid at reklamer/annonser sier helt sannhet. At folk tror ene tannkremen er bedre fordi det er rekomendert av tannleger, eller "frisørsjampo" i dagligvaren er anbefalt av frisører....

Men eg sier ikke at den ikke fungerer, har jo ikke prøvd. Det er jo bare å prøve hvis man tar seg råd til det.

Den som eg har anb. ovenfor er ikke dyr og bestilles på nett.....har fått veldig gode resultater :)

Skrevet
Har ikke prøvd dette, men ville bare si at det er ikke alltid at reklamer/annonser sier helt sannhet. At folk tror ene tannkremen er bedre fordi det er rekomendert av tannleger, eller "frisørsjampo" i dagligvaren er anbefalt av frisører....

Men eg sier ikke at den ikke fungerer, har jo ikke prøvd. Det er jo bare å prøve hvis man tar seg råd til det.

Den som eg har anb. ovenfor er ikke dyr og bestilles på nett.....har fått veldig gode resultater :)

Selgeren fortalte at noen har merket resultater etter en gangs bruk. :)

Skrevet
Selgeren fortalte at noen har merket resultater etter en gangs bruk. :)

Ja klart du merker med en gang noe, men eg syns det tok opp til 2 uker å få det resultatet eg ville ha, men absolut merket fra første stund :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå har jeg bestilt Crest whitestrips og er veldig spent. Kjøpte fra ebay, det lønte seg!

Tenkte å skrive resultatene når jeg har fått de. Håper på like gode resultater som jeg har lest om så jeg kan smile slik :biggrin: Er veldig spent.

Når det gjelder Dentway har jeg lest om mange ufornøyde kunder som ikke får hvitere tenner, og de fleste som jeg har lest om får ikke varen engang. Jeg hadde tenkt til å bestille den, glad jeg undersøkte nærmere.

• 3 uker senere...
Skrevet

Crest Whitestrips fungerer :) Nå har jeg prøvd den i 5 dager og de er hvitere :) Jeg er veldig fornøyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...