Cuba Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har fått det ærefulle oppdraget og være forlover for min venninne i september. Da er jeg (forhåpentligvis) ca. 23 uker på vei og har vel begynt å fått en godt synlig mage. Har begynte å se litt på kjoler og kom over en side med mye fint. Fant en kjole jeg tror ville passet bra, men er litt usikker på om den vil passe med litt mage..? Hva ville dere gjort? Her er kjolen
krillan Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg var forlover i bryllupet til søsteren min og hadde også en kjole som ligner litt med sløyfe på ryggen hvor båndet gikk under bryst/ øverst på magen. Jeg synes kjolen var kjempe fin og du blir nok nydelig.
leirbål Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Det er en nydelig kjole, og den blir nok enda finere nå du har graviditetsmage.
Klematis Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Synes også kjolen var kjempefin! Og perfekt fasong for en voksende mage. Vanskelig å si på forhånd hvor stor du vil være på det tidspunktet, og her går jo det meste Hvilken farge tenker du på? Jeg synes den på bildet var veldig fin, men vanskelig å velge med hele 55 farger
Cuba Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Syns den på bildet var veldig fin ja! Blir nok uansett noe lignende for vi har snakket om at det hadde vært bra om jeg hadde funnet noe lilla/rosa/lavendel så matcher jeg litt med brudebuketten og borddekorasjoner Men er det farge nr. 55 som er på bildet? Ser så mye lysere ut på den oversikten lenger ned på siden der. Det jeg også tenker på er om kjolen vil løftes veldig opp nede der om jeg har stor mage..? Det er vel ikke så pent eller? Endret 20. mai 2009 av Cuba
Klematis Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Takk for tilbakemeldinger! Syns den på bildet var veldig fin ja! Blir nok uansett noe lignende for vi har snakket om at det hadde vært bra om jeg hadde funnet noe lilla/rosa/lavendel så matcher jeg litt med brudebuketten og borddekorasjoner Men er det farge nr. 55 som er på bildet? Ser så mye lysere ut på den oversikten lenger ned på siden der. Det jeg også tenker på er om kjolen vil løftes veldig opp nede der om jeg har stor mage..? Det er vel ikke så pent eller? Enig i at det kan se ut som det er farge 55 som er avbildet. Men litt vanskelig å være sikker. Men den siden hadde jo en sånn kjekk chattehjelp, så det er jo bare å spørre dem! Tror ikke du vil være sååå stor når du er 23 uker. Men jeg tror kanskje jeg ville bestilt kjolen en størrelse større enn jeg normalt bruker siden pupper osv vil vokse en del. Lettere å sy inn kjolen enn å presse seg inn i en kjole som ikke passer Da blir den kanskje litt i lengste laget også? Og så ville jeg fått den lagt opp, og da kan du jo eventuelt kompensere litt for det magen drar av stoff?
Cuba Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2009 Ja, det kan nok vært lurt! Har jo fortsatt litt tid på meg, men kanskje greit å ikke drøye for lenge. Særlig om jeg må få den sydd opp osv.
Kirby Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Så lenge skjørtet er vidt nok og du ikke er for stor da kommer det til å gå bra Tenkte også på at den kan 'skli' opp foran, eller bli for 'trang' bak om skjørtet ikke er vidt nok.
Cuba Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2009 Ja, tror nok ikke det blir så ille. Tror nok ikke jeg er diger når den tid kommer akkurat. Tenkte å ta en tur på Ni Måner på Sandvika neste helg eller noe. Se hva som er der og hva slags priser. Noen som har en idé kanskje?
Vibi Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Er dette ditt første barn? Isåfall tror jeg ikke du skal bekymre deg så veldig for at du kommer til å ha særlig stor mage. Sefølgelig veldig individuelt, men i uke 23 kom jeg inn i alle klærne mine fremdeles hvertfall. Noe problem blir det nok ikke!
Klematis Skrevet 22. mai 2009 #11 Skrevet 22. mai 2009 Er dette ditt første barn? Isåfall tror jeg ikke du skal bekymre deg så veldig for at du kommer til å ha særlig stor mage. Sefølgelig veldig individuelt, men i uke 23 kom jeg inn i alle klærne mine fremdeles hvertfall. Noe problem blir det nok ikke! Vel, alle er forskjellige. Jeg venter mitt første barn og kom ikke inn i noen av mine klær når jeg var 8-10 uker... Og nå (14 uker) begynner jeg allerede å få ganske tydelig gravidmage.
Cuba Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2009 Hehe.. Det er det som er vanskelig. Siden det er så individuelt er det vanskelig å vite hvilken str jeg skal kjøpe. Kan jo kjøpe en som er hakket større enn det jeg bruker nå, så kan jeg jo bare evnt få den sydd inn når det nærmer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå