Gå til innhold

Er steps på gutter pent eller ikke?  

10 stemmer

1. 1. Er steps på gutter pent eller ikke?

• Usj - turn off
      6
    • Helt greit
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om gutter som bruker såkalte "steps"?

(altså sånne korte sokker som man kan ha i skoa slik at det liksom skal se ut som om en er barbeint)

Jeg synes det er helt greit på jenter... men gyselig når gutter bruker det.

Det ser så "fjortisjente-aktig" ut.

Faktisk så synes jeg det er MYE MER turn-off enn sokker i sandaler.

Sokker i sandaler vitner om mangel på interesse for utseende... ikke bra - men i alle fall maskulint.

Hva synes dere?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heller det enn vanlige sokker når gutten har annet enn vanlige langbukser på.

sokker som går halvveis oppå leggen er blæææ

• Liker 2
Skrevet

Så at Se og Hør hadde ringet inn hvite sokker i sorte pensko, når Kong Harald bar shorts på Ibiza.... :ler:

• Liker 1
Skrevet

Aldri tenkt over d.....D er helheten som teller.... :wink:

Skrevet

Ok. Sånne halvsokker finnes også som går rett over hokkakulen da, ikke bare sånne som forsvinner nedi skoa. Min kjære foretrekker hvite halvsokker i joggeskoene når han har shorts f.eks, han liker ikke sokker til oppunder knærne. Har brukt det i mange år. Til svarte sko er jo en helt annen historie..

• 10 år senere...
Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg synes steps på menn er stilig/sexy,barbeinte menn i jeans er også sexy

Gjest lipgloss
Skrevet

Gjerne flere innspill på dette emne:))

Skrevet

Halvsokker ser så mye mer ordentlig ut når gutter har shorts. Liker ikke sokker opp på leggene da, det er turn off det

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Halvsokker ser så mye mer ordentlig ut når gutter har shorts. Liker ikke sokker opp på leggene da, det er turn off det

Hva med steps da:))

Skrevet

Så at Se og Hør hadde ringet inn hvite sokker i sorte pensko, når Kong Harald bar shorts på Ibiza.... :ler:

:fnise:

Skrevet

Ankelsokker = ok

Steps = ikke faen!

Enig i at det er verre enn sokker i sandaler - og det skal mye til før noe er verre enn det, altså ;)

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

Ankelsokker = ok

Steps = ikke faen!

Enig i at det er verre enn sokker i sandaler - og det skal mye til før noe er verre enn det, altså ;)

hihi,er det noen som går med sokker i sandaler ennå:))

De må vel være et skjelden syn i dag:))

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker som oftest steps eller halvsokker til sandaler,da slipper jeg å bli møkkete på beina, jeg slipper også å bli klam under føttene, og jeg slipper å kjenne hver eneste stein og rusk.

At noen stønner over noe slikt er så fjortis som det kan få blitt. Heldigvis er jeg mann og kan tillate meg å heve meg over slike bekymringer. Damen aksepterer også at jeg faktisk bestemmer over mine egne pedaler :).

Anonymous poster hash: 2683c...6ee
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bruker som oftest steps eller halvsokker til sandaler,da slipper jeg å bli møkkete på beina, jeg slipper også å bli klam under føttene, og jeg slipper å kjenne hver eneste stein og rusk.

At noen stønner over noe slikt er så fjortis som det kan få blitt. Heldigvis er jeg mann og kan tillate meg å heve meg over slike bekymringer. Damen aksepterer også at jeg faktisk bestemmer over mine egne pedaler :).

Anonymous poster hash: 2683c...6ee

Men hvorfor steps? Poenget med dem er jo at det skal være en slags usynlig sokk når man har på seg f.eks ballerinasko. Hadde det vært snakk om loafers kunne jeg nesten forstått det fra et praktisk perspektiv, men små, tynne sokker i sandaler? Det kan da umulig beskytte stort mot å kjenne stein og rusk :klo:

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

steps er like ok på menn som på damer,ganske kul strømpe igrunnen

Anonymous poster hash: 19dae...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...