Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Heisann.

Til min store forbauselse hadde jeg for to uker siden one night stand på en do på et utested. Det var helt nydelig, og jeg hadde det to ganger (med samme fyr ja :gjeiper: ) på den kvelden...

Dagen etter ble vi venner på facebook, og han spurte om jeg hadde kommet meg vel hjem. Noe mer prat ble det egentlig ikke, og siden har jeg ikke hørt noe..

Blir det rart å kontakte han? Vi pratet nesten ikke den kvelden vi møttes, hadde i grunnen nesten bare sex og klinte og danset.

Har ingen følelser for fyren, men har på en måte lyst til å vite hvem han er, men blir det rart? Noen som har erfaring?

:forvirret::murvegg:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
jeg er 20, han 19...

Bare å ta kontakt, det. Du merker fort om han er interessert eller om det bare var et ONS for han.

Gjest Gjest
Skrevet

TS her:

Bare å ta kontakt, det. Du merker fort om han er interessert eller om det bare var et ONS for han.

Det var i grunnen bare en ting jeg var ute etter jeg også :gjeiper: men hadde likevel litt på følelsen av at det "kan bli noe"...

tror jeg skal ta kontakt, har vel i grunnen ikke noe å tape på det..

Gjest Gjest
Skrevet
TS her:

Det var i grunnen bare en ting jeg var ute etter jeg også :gjeiper: men hadde likevel litt på følelsen av at det "kan bli noe"...

tror jeg skal ta kontakt, har vel i grunnen ikke noe å tape på det..

Hvis du bare er sex du også er ute etter så er jo saken grei.

Etter et vellykket one night stand så er det null problem å ta kontakt igjen og spør om han vil pule. Alle svarer ja på det!

Hvis du vil ha noe mer så er jo saken annerledes, alle sier som sagt ja til sex igjen men en kaffe derimot.. :fnise:

Skrevet

skjønner den jeg også ;)

Synes det var så bra, så vil møte han igjen :gjeiper:

Skrevet (endret)
Til min store forbauselse hadde jeg for to uker siden one night stand på en do på et utested. Det var helt nydelig, og jeg hadde det to ganger (med samme fyr ja :gjeiper: ) på den kvelden...

Jeg forutsetter at du har vært i forhold tidligere. Var dette noe du gjorde med eksene dine?

Og brukte du kondom?

Endret av valentino
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Fortell hva som skjer videre da :) Ble nyskjerrig her :)

Skrevet

Har kun hatt et forhold tidligere, ble slutt for et halvt år siden. Hadde jo sex med exsen, men var litt usikker på om det var det jeg ville (vokst opp i et hjem hvor sex hører med til ekteskapet) Derfor ble jeg litt overrasket over meg selv... :gjeiper:

Om det er noe jeg angrer på så må det være at jeg ikke brukte kondom. Ellers var alt bare topp. Hadde skikkelig lyst! Følte meg litt "dirty" :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...