Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg sendte en nøkkel i en vanlig konvolutt med posten. Den er nå stjålet, mens konvolutten kom frem til mottaker. Det jeg ikke skjønner er hvor den kan ha blitt stjålet. Mottaker har ingen postkasse så posten kommer rett inn hos dem. Dvs at den må ha blitt stjålet under frakt eller på postkontoret?? Mao av postens ansatte?? Denne nøkkelen går til en leilighet i en blokk, noe som innebærer at hele blokken må bytte lås antageligvis. Dette vil vel få enorme kostnader for meg??
Alison Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Det kan ikke ha gått hull på konvolutten eller at den ikke har blitt limt godt nok igjen?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Det kan ikke ha gått hull på konvolutten eller at den ikke har blitt limt godt nok igjen? Snakket med posten og håper virkelig det er tilfelle. Syntes bare det var så rart at den skulle gå helt opp. Men samtidig er det vel rart om den blir stjålet når den ikke har ligget i postkasse?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå