Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Er det et fint sted å feriere noen dager på? Det ser ihvertfall ut til å være barnevennlig, bortsett fra at det ikke finnes familierom slik at barna kan ligge og sove mens de voknse fortsatt er oppe om kveldene.. Noen som har vært der med små barn og vil fortelle litt?
Leanne Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 når du reiser med barn, ville jeg valgt leilighetene som "tilhører" Pers hotell. Slik får foreldrene også mulighet til å kose seg litt, etter at barna er i seng... Har overnattet i en slik leilighet selv, for mange år siden. Husker ikke mye fra leiligheten, men da var det sikkert bra :gjeiper: Tropicana er bare knall morro
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg anbefaler også leilighetene. Mange i min familie som har valgt det alternativet. Det har funket helt fint. Tropicana er gøy.
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Jeg anbefaler også leilighetene. Mange i min familie som har valgt det alternativet. Det har funket helt fint. Tropicana er gøy. Ok, takk for svar begge to! De ser greie ut leilighetene ja også er de billigere enn hvis man skal ha hotellrom med eget soverom (3manns deluxerom). Men det er vel ikke inkludert frokost og vasking før avreise i leilighetene så det kommer i tillegg? Har så lyst på en skikkelig husmorferie med minst mulig vasking og matlaging Også er det sikkert ikke halv pris på inngang i tropicana? Hm..det står mellom deluxerom og leilighet nå, har sendt en mail til dem for å høre hva de tror passer best etter våre ønsker og behov. Husker dere forresten når man kan komme første dagen og når man må dra på avreisedagen? Greit å vite når det er langt å kjøre..
plosiv Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Har vært der, og synes det er fint og koselig der. Har mange gode minner derfra.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Ok, takk for svar begge to! De ser greie ut leilighetene ja også er de billigere enn hvis man skal ha hotellrom med eget soverom (3manns deluxerom). Men det er vel ikke inkludert frokost og vasking før avreise i leilighetene så det kommer i tillegg? Har så lyst på en skikkelig husmorferie med minst mulig vasking og matlaging Også er det sikkert ikke halv pris på inngang i tropicana? Hm..det står mellom deluxerom og leilighet nå, har sendt en mail til dem for å høre hva de tror passer best etter våre ønsker og behov. Husker dere forresten når man kan komme første dagen og når man må dra på avreisedagen? Greit å vite når det er langt å kjøre.. Det er halv pris på inngang i Tropicana for _alle_ Pers hotell sine gjester. Det er riktig at frokost og rengjøring ikke er inkludert i leilighetene. Sluttrengjøring koster 400,-. Du kan jo regne litt på det. Se om det svarer seg likevel, i forhold til deluxerom. Ellers antar jeg at det er standard mal på akkurat det, når man kan sjekke inn og når man må sjekke ut. Sikkert bare til å si ifra hvis dere har sen ankomst. Utsjekk er sikkert rundt kl 12:00. Dette er bare synsing, men det er vel ikke så annerledes regler der enn på andre overnattingsteder og hoteller. Lykke til, og håper du får svar på mail, slik at du finner ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå