Gjest GRRrrr Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Fikk min pakke for en ukes tid siden, noen varer jeg hadde bestilt fra en nettbutikk, saken er den at den ene varen mangler. Har nå sendt dem to mail og fortalt dem dette. Men de svarer ikke...... Synes det lukter svindel her. Pengene er allerede trukket fra konto... Hva tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Ring? Men kan ikke se at de har noe tlf nummer.....dårlig kundeservice!!
Jade Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Useriøst... Prøv igjen. Sett på sånn at du får beskjed om de har lest mailen (de kan la være å svare "ja" på det, men mange har slik at de automatisk sender bekreftelse, så det er verdt et forsøk). Hvis de aldri svarer, så ville jeg hørt med de du har kredittkort hos hva du skal gjøre angående å få pengene tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Useriøst... Prøv igjen. Sett på sånn at du får beskjed om de har lest mailen (de kan la være å svare "ja" på det, men mange har slik at de automatisk sender bekreftelse, så det er verdt et forsøk). Hvis de aldri svarer, så ville jeg hørt med de du har kredittkort hos hva du skal gjøre angående å få pengene tilbake. Takk for svar! Er heldigvis ikke store summen det derier seg om, men surt likevel. Blir provosert!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå