Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #1 Skrevet 22. juli 2003 Jeg leste i et blad at dersom man tok en dispril og blandet den ut i vann, og smørte dette på beina ca 1/2 time før epilering ville huden bli litt bedøvet og dermed ville det bli litt mindre smertefullt! Jeg har ikke prøvd dette selv, men kanskje verdt et forsøk?
Gjest Virvel Skrevet 22. juli 2003 #2 Skrevet 22. juli 2003 Kunne man ikke like gjerne brukt Ibux-gel e.l. da? Uansett så er det da vel ikke så vondt at man trenger bedøvelse...
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #3 Skrevet 22. juli 2003 Virvel; Dette var ment som et råd til dem som syns det gjør vondt å epilere beina! Om du ikke syns det gjør vondt, ja så flott for deg! Og en dispril koster betraktelig mindre en Ibux gel!! Det var bare et velment råd!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #4 Skrevet 23. juli 2003 Jeg synes heller ikke epilator er vondt
Gjest g u r i m a l l a Skrevet 24. juli 2003 #5 Skrevet 24. juli 2003 joooo! det er vondt med epilator - så takk for godt tips!!!
Dina Skrevet 26. juli 2003 #6 Skrevet 26. juli 2003 Jeg syntes epilator var vondt de første gangene jeg prøvde det, men nå går det veldig fint! Mitt problem er at det virker som om mange hårstrå vokser "under huden" når de kommer ut igejn... det blir ikke pent på leggene når jeg bruker pinsett for å "fikse".... :-? Hva gjør dere andre for å unngå dette? Jeg vet at dette kan være et problem med å bruke epilator, for det stod faktisk i "bruksanvisningen" da jeg kjøpte den, men hva gjør man??? Dina
Gjest Dolphina Skrevet 26. juli 2003 #7 Skrevet 26. juli 2003 Dina ¨Ta å søk på epilator. Var en tråd om det for ikke lenge siden. Mange som brukte hampvott før og etter. Det skulle visst hjelpe! :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå