Norbertine Skrevet 20. mai 2009 #1 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har begynt å slite litt med rygg og bekken i det siste, og fikk anbefalt av fysioterapeut at jeg skulle kjøpe dunputer/dyner til å støtte opp kroppen med (fordi disse kan formes riktig). Men hvordan vet jeg om dunet kommer fra levende gjess eller ikke? Tenkte jeg skulle ta en tur på princess og se om de har snart, men jeg vil jo ikke støtte plukking av levende gjess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Del Skrevet 20. mai 2009 Godt spørsmål. Jeg lurer egentlig på det samme. Men jeg vet det finnes "kunstdun" også, som kanskje kan være et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg gikk bare og kjøpte, skal ut og kjøre bil i dag så jeg måtte ha nå. Men fant noen som hadde skrevet på nett at Princess' leverandører bare brukte dun fra døde gjess. Så da satser jeg på at det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå