hvitveis1 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg trenger nytt anti-virusprogram på pcen min, og vil aller helst ha noe som er gratis. Noen som har noen forslag?
Tonka Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 AVG, uten tvil. Kan lastes ned gratis (og lovlig, så klart) fra www.download.com Jeg bruker det både privat og på jobb, har aldri hatt problemer. Anbefales!
Celica Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 * AVG - http://www.avg.com * Avast! - http://www.avast.com (velg Home Edition) * Ad-Aware - http://www.lavasoft.com/
henine Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Jeg bruker AVG. Det anbefaler jeg andre å bruke. Veldig enkelt å bruke, funker bra og er veldig fornøyd med det. I tillegg er det gratis å laste ned, gratis å bruke. Lastet det ned fra www.download.com
mimimi Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Kan anbefale Avira. Veldig lettvint program og lett forståelig.
Gjest joffen Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Jeg trenger nytt anti-virusprogram på pcen min, og vil aller helst ha noe som er gratis. Noen som har noen forslag? Bruker du nettbank? De fleste tilbyr sine kunder en gratis sikkerhetsprogrampakke (antirus/brannmur og ev. spamfilter)
Gjest Golden Girl Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 AVG, uten tvil. Kan lastes ned gratis (og lovlig, så klart) fra www.download.com Jeg bruker det både privat og på jobb, har aldri hatt problemer. Anbefales! Vi bruker også AVG, veldig bra.
Gjest Joffen Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 ... (antirus/brannmur og ev. spamfilter) Sorry. Mente naturligvis antivirus.
Klatt Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 Pass på hvilke sider du besøker og ikke last ned noe som ser mer eller mindre fishy ut. Jeg har ikke hatt antivirus av noe form de siste årene med tanke på at antivirus som regel er en ressurssluker. Har ikke hatt noe problem med virus i det hele tatt. Så lenge man vet litt om formatering og sikkerhetskopiering av datamaskina, så er det temmelig trygt å drive på uten antivirus.
Gjest SIERRRA Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 Jeg bruker også AVG, siden det var noen her som anbefalte AVG, så regner jeg med de kan litt mere om det enn meg... så et spørsmål om AVG: Jeg scanner computeren, så finner den virus, som kommer opp på virus vault. hvordan sletter jeg viruset? Virker ikke som AVG sletter det automatisk. Jeg ser også hvor viruset ligger på datamaskina (trojan horse, cookies bl.annet...:s) men når jeg kommer til plasseringa, er det ingenting der... så får ikke til å slette manuelt... hva gjør jeg da??
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 29. mai 2009 #11 Skrevet 29. mai 2009 Kan anbefale Avira. Veldig lettvint program og lett forståelig. Bruker kun Avira. Har brukt Norman, Norton, AVG, Avast!, McAfee og noen andre- mest fornøyd med Avira.
Scorpina Skrevet 31. mai 2009 #12 Skrevet 31. mai 2009 Bruker Nod32 - men det koster jo pittelitt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå