myagi Skrevet 22. juli 2003 #1 Skrevet 22. juli 2003 Artig test! Mitt resultat:Jokke & Valentinerne Hvis jeg var deg, ville jeg spandert en øl på meg. Du synes det blir alt for lite tid til uteliv og kulturelle sysler, men synes tingene går sånn passe bra uansett. Ta testen her
Lykkeliten Skrevet 22. juli 2003 #2 Skrevet 22. juli 2003 Hah!? Jeg fikk deLillos! "Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste. " Morsomt med tester...
Gjest Kira Skrevet 22. juli 2003 #3 Skrevet 22. juli 2003 Tungtvann Yo! Er det en vegg som ikke er tægga? :o
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #4 Skrevet 22. juli 2003 Postgirobygget Du har enten gått minst et år på folkehøyskole, eller så skal du gjøre det! Du synes det er veldig imponerende med band som klarer å få musikken til å rime, men ser aller mest fram til en stasjonsvogn, en hund og en aldri så liten familie.
Arwen Skrevet 22. juli 2003 #5 Skrevet 22. juli 2003 Jokke & Valentinerne Hvis jeg var deg, ville jeg spandert en øl på meg. Du synes det blir alt for lite tid til uteliv og kulturelle sysler, men synes tingene går sånn passe bra uansett.
Gjest Tabby Skrevet 22. juli 2003 #6 Skrevet 22. juli 2003 Du kommer ut som... deLillos Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste.
Fru.com Skrevet 22. juli 2003 #8 Skrevet 22. juli 2003 Jokke & Valentinerne Hvis jeg var deg, ville jeg spandert en øl på meg. Du synes det blir alt for lite tid til uteliv og kulturelle sysler, men synes tingene går sånn passe bra uansett.
Mette Skrevet 22. juli 2003 #9 Skrevet 22. juli 2003 Postgirobygget Du har enten gått minst et år på folkehøyskole, eller så skal du gjøre det! Du synes det er veldig imponerende med band som klarer å få musikken til å rime, men ser aller mest fram til en stasjonsvogn, en hund og en aldri så liten familie. Festlig test, men vet ikke helt om det stemte da
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. juli 2003 #10 Skrevet 22. juli 2003 Mitt resultat er: deLillos Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste. Dette stemmer ikke helt, men det er nå bare en test
@lfa Skrevet 22. juli 2003 #11 Skrevet 22. juli 2003 deLillos Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste. Har kjæreste, så det så...
Barbie Skrevet 22. juli 2003 #12 Skrevet 22. juli 2003 DDE Er det søndag så angrer du på all øl og heimert du drakk i går og synes at det er alt for vanskelig å få kjøpt de kjekke hvite tubesokkene. Er du mann, skal du/har gjort klippe håret og stripefarge det blondt. Er du kvinne lurer du på hvorfor mannen din ikke kommer hjem til middag. -Og det kom vel neppe som noen bombe!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #17 Skrevet 23. juli 2003 "Du drikker rødvin til vegetarmat, koser med (den eventuelle) kjæresten og liker musikk og sånn. Du blir sjarmert av han eller henne som trekker fram gitaren og drømmer om/tilbake din/til din runde på Universitet mens du undrer deg på hvorfor du ikke har noen kjæreste. " Melder meg inn i klubben, det ser ut til at vi er i flertall...
Lykkeliten Skrevet 23. juli 2003 #18 Skrevet 23. juli 2003 Melder meg inn i klubben, det ser ut til at vi er i flertall... Kanskje vi rett og slett bør starte en deLillos-klubb? Så kan vi alle sitte rundt et bål og synge gamle svisker, drikke rødvin og snakke om mystiske og dype ting...
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2003 #19 Skrevet 23. juli 2003 *henter pysjamasen, og er tøffe-tøffe-tøffe-tøff*
Lykkeliten Skrevet 23. juli 2003 #20 Skrevet 23. juli 2003 jeg er så dum i pyjamas, jeg... men grisetøff i frakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå