Gå til innhold

"Slik blir du vakker til bryllupet"?

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70
Skrevet

Her for en tid siden kjøpte jeg et blad som hadde et slikt "bryllupsvedlegg" med tips til kjoler, smykker, sko og egenpleie. Jeg skal selv gifte meg om noen måneder, så jeg tenkte at dette kunne være interessant og at jeg kunne finne noen gode tips. Men neida - jeg har ikke tenkt å ta hverken spraybrun eller solarium, få falske negler eller øyevipper, bruke profesjonell make-up-artist, bleke tennene hos tannlegen etc. etc.

Ikke misforstå meg, jeg synes disse tingene er helt greie hvis man nå ønsker å gjøre dem og ikke minst har råd til det, men for meg er det uaktuelt både av økonomiske og andre grunner. Jeg ble vel i grunne bare litt provosert av at dette er ting som nærmest ble fremhevet som nødvendige for å se best mulig ut på bryllupsdagen......

Selvsagt vil jeg se best mulig ut på bryllupsdagen min, men for meg dreier dette seg i stor grad om å føle seg vel, ikke å ha perfekte negler, hår og sminke. Jeg vil se ut som meg selv, smile, le, klemme, danse, spise, drikke og kysse i bryllupet mitt - ikke være redd for sminken eller at neglene skal brekke eller løsvippene falle av:)

OK, så kommer jeg sikkert til å kjøpe en rimelig tannbleking til hjemmebruk bare for å piffe opp smilet litt, og jeg kommer til å ha en fin (og naturlig) gylden farge siden jeg skal gifte meg i syden og kommer til å reise ned etpar uker før. Men sminke meg gjør jeg selv, hår og negler ordnes av henholdsvis søster og venninne - og jeg er sikker på at jeg kommer til å være så vakker som bare det, ingen ting er jo vakrere enn en smilende, forventningsfull og lykkelig brud:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når jeg leser slike overskrifter på utsiden av bladene, så forventer jeg heller å lese sminketips og håroppsett, helst gjør-selv-steg-for-steg-oppskrifter. At jeg blir fin om jeg går til profesjonelle, trenger jeg ikke kjøpe et dyrt bryllupsblad for å finne ut :P

Nå gikk jeg til frisør for å sette opp håret og ble sminket. Men ellers gjorde jeg ikke noe avansert.

Lykke til på bryllupet deres! Du blir sikkert kjempenydelig!!

Endret av Jade
Skrevet

Var det cosmo du kjøpte? La ihvertfall merke til at i deres vedlegg anbefalte de botox og collagen for å se fresh ut :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Var det cosmo du kjøpte? La ihvertfall merke til at i deres vedlegg anbefalte de botox og collagen for å se fresh ut :sjenert:

Ja, herlighet det leste jeg også. Hadde gledet meg masse til å lese bladet med mange gode idèr, trodde jeg, men den gang ei.

Botox og collagen er vel strengt tatt ikke nødvendig for å se fresh ut på bryllupsdagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...