Gå til innhold

trenger hjelp

Gjest Gjest_liz_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_liz_*

jeg tenkte jeg skulle ut i oslo helgen, og har lyst å ha på meg en lyseblå olabukse med huller.

hvlike sko passer til?

please hjelp meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hva annet du tenker å ha på deg og hva slags stil du har/ønsker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tenker det samme som hun over.

Det første som slo meg er pumps i en eller annen farge. Alt etter som stil og andre ting du skal ha på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte en "vanlig" topp/singlett med ikke så mye stash på!

men jeg tenkte egentlig mest på farger og sånn! blir det dumt med lys topp til lys olabukse?

hvilke farge skal da skoene ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke dumt med lys topp til lys bukse; det er jo sommer:)!!

Hvilke sko er det evnt snakk om? Er det snakk om sko som du har selv, eller skal du kjøpe nye?

Når du sier lys topp, mener du da hvit, beige, gul, noe pastell etc.? Det er litt vesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å kjøpe nye pumps. og så tenkte jeg en hvit topp. skal jeg kjøpe f eks kjøpe blå pumps med blått tilbehør. går det?

man kan vel gå ut med hullete bukse i oslo? er vant med hamar je, og der går det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Oslo går alt ann føler jeg. Der finnes jo alt mulig uansett:)

Ja, dersom du har lyst til å kjøpe blå pumps og tilbehør kan du jo det:) men sats på at du har noe mer du kan bruke dem til da, slik at du ikke blir låst til ett antrekk.

Det er jo veldig pent også med sorte pumps(kan brukes til nesten alt), evnt et sort belte og noe smykker/ørepynt i sølv kanskje?

Det er jo litt basic, men kan jo mixes og matches med mye :)

Det er jo alt etter som du vil freshe opp med farger eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hjelp og bra svar!

men kan du hjælpe meg litt til..

kan jeg bruke svarte pumps til veldig lys blå olabukse?

er spisse pumps ut? eller så kan jeg jo kjøre kvite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke svarte pumps til det meste syntes jeg, så den lys blå olabuksen går nok helt fint:)

Jeg mente jeg så en plass at spisse pumps var på vei tilbake nå, så det er bare å kjøre på:)

Hm..kvite pumps ble jeg litt usikker på nå.. det kan fort bli litt harry(syntes jeg da), dersom det ikke er "rette typen".. Men selvfølgelig, smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okei, de syntes jeg ikke var harry:)

Jeg syntes ikke det gjør noe med lyse klær, så lenge det det sommer og godt vær.. blir jo ikke akkurat det samme dersom det er drittvær ;)

Jeg tror jeg ville tatt noe sølv-pynt dersom jeg var deg... Skal du ha noe jakke til dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja det var også noe...

jeg har jo ikke akkurat mest av jakker, men hvilke farge kan jeg bruke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm hm hm....farger og farger..det kan jo fort bli litt mye med farger til et så lyst antrekk. Kanskje evnt en skinnjakke, enten lys eller mørk brun, eller svart.. og kanskje evnt et matchende belte?

Dersom ikke kan du evnt ha en marineblå/mørk blå trenchcoat eller lignende.. Blir litt marint kanskje:)

Evnt en grå sak...hmm

Hmm...er jo så sykt vanskelig når man ikke vet helt nøyaktig hvordan det ser ut det du ska ha:) det kan jo hende det jeg sier blir helt feil..

Hvilke jakker har du eller har du tenkt å kjøpe noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...