Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Noen som har sett dette på annen kanal/online, eller som har hørt om det er bra/dårlig? Synes det virker som det kan bli morsomt å se på
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror det blir utrolig dårlig og lattelig, og er et helt idiotisk konsept med en helt idiotisk hovedperson. Men det er meg da..
MarianneE Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror det blir utrolig dårlig og lattelig, og er et helt idiotisk konsept med en helt idiotisk hovedperson. Men det er meg da.. Har tenkt det samme. Men jeg må nok se litt på før jeg kan uttale meg!
Gjest me Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Dette er det mest tåpelige programmet jeg har sett. Hun vil ha en bestevenn på sine egne premisser som skal behandle henne som en dronning. Det heter ikke bestevenn, det heter slave.
MarianneE Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Dette er det mest tåpelige programmet jeg har sett. Hun vil ha en bestevenn på sine egne premisser som skal behandle henne som en dronning. Det heter ikke bestevenn, det heter slave. Akkurat det samme jeg og tenkte da jeg så programmet. Og en annen ting; Vet ikke hva som er in, men jeg hadde ikke akkurat satt pris på å bli kalt bitch av ei som ville være vennen min. So long bitches..
Poppzy Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Haha... Tenkte meg det at dette var "søppel"-program. Gidder ikke se på dette jeg nei, men det er sikkert noen som liker dette også!
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Måtte bare se det. Utrolig hva noen gjør for å bli hennes bestevenn. De har plukket ut noen merkelige folk ihvertfall
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #8 Skrevet 5. juni 2009 Det er jo helt latterlig morsomt! Haha! Jeg synes det er veldig gøy. Ikke akkurat noe kvalitetsprogram, men underholdende? Ja! Det er utrolig hva noen gjør for å bli akseptert av Paris. Hahaha - se hvem som kan pose best i en berg- og dalbane.. hahahahahaha. (Men ja, hvem vil være bestevennen hennes hvis det betyr at en må gjøre alt det hun sier? Ha makeover (på henner premisser), dilte etter henne osv osv..)
TittTitt Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har sett det, og syntes det er helt utrolig teit progam, men jævlig underholdene. Jeg ler masse. Så er jo Paris veldig skjønn og da. Men er teit måte å finne en bestevenn på. De må jo gjøre å mye rart. Vis de ikke klarer å feste hele natten, også spille spill om morgenen, uten søvn - kan de ikke bli bestevenner Men hun virker veldig snill og god, bare smiler og ser ut som hun vil at alle skal ha det godt. Så er det morsomt med disse forkortelsene hennes. TSBK og BFF og gud vite hva det er
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 Paris var den umorsomme parten av The Simple Life, så bare henne kunne jeg ikke tenkt meg å sett i noe som helst show. Har hørt at Clark Gable's barnebarn er med.. Familien går fra en av verdens mest kjente filmikon til Paris Hilton's slave, jøsses.
Tabris Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Jeg så ti minutter av dette på YouTube nå, og jeg tror øyenbrynene mine var høyere enn hårfestet. Er det virkelig noen som ser på dette? Er det virkelig noen som melder seg på dette? Eier de ikke selvrespekt? Hva slags menneske er hun som går med på å lage noe så selvforherliggende, kunstig, fordummende og egosentrisk? Er det noen som tror på dette? Himmel og hav, akkurat når jeg tror tv ikke kan bli verre.
Gjest Wacmoc Skrevet 5. juni 2009 #12 Skrevet 5. juni 2009 Holdt på å le meg ihjel gjennom hele forje episode. Så utrolige tragiske mennesker og så utrolig bitch kjærring er det lenge siden jeg har sett. Hele konseptet er fortsatt idiotisk, og Paris leiter ikke etter en bestevenn, men slave!
Fortunatus Skrevet 7. juni 2009 #13 Skrevet 7. juni 2009 At folk virkelig har meldt seg på et slikt program? Han ene gutten trodde jeg var ei jente, helt til noen kalte ham HAN.. herregud.. Og hu ene klagde på at asiaterne var helt ville etter Paris Hilton, og de ble helt klemt sammen.. ja, hallo, de har nå ikke i det minste meldt seg på et program for å bli "bestevennen" hennes..
ejoty Skrevet 7. juni 2009 #14 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har ikke sett mer enn 5 minutter mens jeg drev reklamesurfing fra en annen kanal, og kan ikke si jeg lot meg friste til å følge med på dette programmet. Men etter hva jeg har fått med meg så har laget en sesong 2, og det har blitt sagt at det blir en sesong 3, så noen må tydeligvis like dette programmet.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #15 Skrevet 7. juni 2009 Dette programe er fantastisk for alle som ønsker og ta selvmord. Siden det var det jeg ville av de 5 sekundene jeg så av det. Det var så dårlig at jeg ville ta selvmord slik at jeg aldri kunne se det igjen
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #16 Skrevet 7. juni 2009 Dette programe er fantastisk for alle som ønsker og ta selvmord. Siden det var det jeg ville av de 5 sekundene jeg så av det. Det var så dårlig at jeg ville ta selvmord slik at jeg aldri kunne se det igjen
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #17 Skrevet 18. juni 2009 Var det noen som så det igår? Han "rapperen" som var med.. Det var bare tull var det ikke det? Jeg har da sett han der i forskjellige filmer/serier! Tenkte det bare var bull frem til hun siste sa at hun kjente ham fra før! What??!
MarianneE Skrevet 18. juni 2009 #18 Skrevet 18. juni 2009 Uff.... jeg er blitt litt hekta på det programmet der. Er så utrolig tragiskt at jeg liksom bare på se. Tror han rapperen fra igår var bare tull. Men var det noen som så den garderoben til Paris? Gåsj! :dåne:
skoeska Skrevet 19. juni 2009 #19 Skrevet 19. juni 2009 (endret) Jeg er også hekta. Sitter og tenker med meg selv at det er så utrolig dårlig, men allikevel klarer jeg ikke slutte å se. Så garderoben til Paris ja! *misunnelig* Han rapperen har jeg også sett før bl.a. i den parodien av Signs etc. Jeg trodde også det bare var tull, men begynte å lure litt når hun som røyk sa hun kjente han fra før osv... Forøvrig, tror dere det virkelig er Paris som velger hvem som skal hjem/hvem som skal vinne? Eller tror dere det er produsentene som velger? Og tror de som er med at den som vinner virkelig skal bli Paris' bestevenn? edit; Dette var han "rapperen". Forstår ikke at ingen av jentene kjente han igjen? Endret 19. juni 2009 av skoeska
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #20 Skrevet 19. juni 2009 Haha det er så tåpelig og dumt at man faktisk ser på..... Har sett at hele forrige sesong ligger på mtv.com... og der har de også begynt å legge ut episoder fra sesong 3. Og tro det eller ei - den sesongen er enda verre.....Trodde ikke det gikk an - men tydeligvis. Skjønner ikke at noen melder seg på jeg da - det er jo ikke bestevenn hun vil ha - kun PR. Men nå er vel ikke IQ noe som gjenspeiler de som er med heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå