myagi Skrevet 22. juli 2003 #1 Skrevet 22. juli 2003 Har litt dilla på tester når det blåser og er surt. :blunke: Ta testen her Mitt resultat:Ikke avhengig. Score: 33% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det. Passer bra!
Barbie Skrevet 22. juli 2003 #2 Skrevet 22. juli 2003 Ikke avhengig. Score: 8% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det. Nemlig!
chimp Skrevet 22. juli 2003 #3 Skrevet 22. juli 2003 Du kommer ut som... Ikke avhengig. Score: 29% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.
Gjest Lea Skrevet 22. juli 2003 #4 Skrevet 22. juli 2003 Ikke avhengig. Score: 20% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.
Gjest Kira Skrevet 22. juli 2003 #6 Skrevet 22. juli 2003 Ikke avhengig. Score: 4% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.
Midnattsol Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 Faresonen....hmmmm.... (er det nå jeg skal holde kjeft om at jeg for 30 minutter siden kjøpte Biotherm ansiktsrens og fuktighetskrem?)
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #8 Skrevet 22. juli 2003 Ikke avhengig. Score: 8% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.
RoadQueen Skrevet 22. juli 2003 #9 Skrevet 22. juli 2003 Ikke avhengig. Score: 16% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det. Så det så!
Gjest Tabby Skrevet 22. juli 2003 #10 Skrevet 22. juli 2003 Ikke avhengig. Score: 12% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.
Cita Skrevet 22. juli 2003 #11 Skrevet 22. juli 2003 Ups...det var ei bombe Helt avhengig. Score: 79% Det må være en sann drøm å komme inn på badet ditt... Enten det er mascara, parfyme, hudkrem eller foundationpudderkremdingseboms - du har det, og du elsker det. Du får antakelig frysninger på ryggen av å gå inn i et parfymeri, og dånedippen når det viser seg at favorittproduktet er på tilbud. Kan jeg nekte ?? Nei :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #12 Skrevet 22. juli 2003 Ikke avhengig. Score: 12% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.
Marianne Skrevet 22. juli 2003 #14 Skrevet 22. juli 2003 Ikke avhengig. Score: 8% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det. Stemmer nok veldig bra det ja
Mette Skrevet 22. juli 2003 #15 Skrevet 22. juli 2003 Ikke avhengig. Score: 20% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.
*Lillian* Skrevet 22. juli 2003 #16 Skrevet 22. juli 2003 Faresone. Score: 41% Skjønnhetsprodukter regjerer ikke akkurat universet ditt, men du er i faresonen for at de kan komme til å gjøre det. Alikevel - dette kan slå begge veier, og hvilken, er opp til deg. Lillian
Silfen Skrevet 22. juli 2003 #17 Skrevet 22. juli 2003 Score: 4% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.
Gjest Helenius Skrevet 22. juli 2003 #18 Skrevet 22. juli 2003 Hva??? Hvor ble det av svaralternativene som kunne passet for meg? Hva er dette, liksom?: Hvor ofte handler du skjønnhetsprodukter? Hele tiden! En gang i måneden. 1 - 2 ganger i uka. Jeg kunne vel saktens krysset av på "en gang i måneden" dersom tannkrem og Lano går som skjønnhetsprodukter... Men ellers? Hm... nei! Eller "du har mistet leppepomaden din på gulvet på dansegulvet" ... hvor var alternativet "Hvorfor skal man ha med leppepomade på dansegulvet?" ... kanskje det bare er jeg som er vanskelig.
starie Skrevet 22. juli 2003 #19 Skrevet 22. juli 2003 Score: 79% Det må være en sann drøm å komme inn på badet ditt... Enten det er mascara, parfyme, hudkrem eller foundationpudderkremdingseboms - du har det, og du elsker det. Du får antakelig frysninger på ryggen av å gå inn i et parfymeri, og dånedippen når det viser seg at favorittproduktet er på tilbud. Uffda :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå