Gjest sologsommer Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har tynt hår som også er veldig mykt. Har prøvd forskjellige hårskum og også foam fra Define. Men ønsker et produkt som gir bra volum, men også en del støtte. Noen som har tips?
Gjest ja1 Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har tynt hår som også er veldig mykt. Har prøvd forskjellige hårskum og også foam fra Define. Men ønsker et produkt som gir bra volum, men også en del støtte. Noen som har tips? Hold deg unna Define, de funker ikke. Det som er best for tynt hår er saltvannspray. Er en bra saltvannspray fra Wella som fåes kjøpt hos frisører.
Gjest sologsommer Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Takk for svar. Har ikke prøvd saltvann, men en bekjent av meg med langt hår bruker dette. Hun kjøper det ikke hos frisør, men lager det selv ved å blande vanlig koksalt og vann. Har det så på en sprayflasek. Hun får fine bølger.
Gjest :) Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Takk for svar. Har ikke prøvd saltvann, men en bekjent av meg med langt hår bruker dette. Hun kjøper det ikke hos frisør, men lager det selv ved å blande vanlig koksalt og vann. Har det så på en sprayflasek. Hun får fine bølger. Sebastian har et hårskum som jeg synes er superbra! Heter noe sånt som full body (?). Gir mye volum og også godt hold. Beste jeg har funnet til nå :D Ellers er jo saltvann et bra alternativ. Jeg bruker Wella sitt, og er godt fornøyd. Har også prøvd en billigsort fra hm (blå flaske) som var dugandes:)
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Er det ødeleggende/ skadelig for håret å bruke saltvann spray?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå