Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sologsommer
Skrevet

Jeg har tynt hår som også er veldig mykt. Har prøvd forskjellige hårskum og også foam fra Define. Men ønsker et produkt som gir bra volum, men også en del støtte. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har tynt hår som også er veldig mykt. Har prøvd forskjellige hårskum og også foam fra Define. Men ønsker et produkt som gir bra volum, men også en del støtte. Noen som har tips?

Hold deg unna Define, de funker ikke.

Det som er best for tynt hår er saltvannspray. Er en bra saltvannspray fra Wella som fåes kjøpt hos frisører.

Gjest sologsommer
Skrevet

Takk for svar. Har ikke prøvd saltvann, men en bekjent av meg med langt hår bruker dette. Hun kjøper det ikke hos frisør, men lager det selv ved å blande vanlig koksalt og vann. Har det så på en sprayflasek. Hun får fine bølger.

Skrevet
Takk for svar. Har ikke prøvd saltvann, men en bekjent av meg med langt hår bruker dette. Hun kjøper det ikke hos frisør, men lager det selv ved å blande vanlig koksalt og vann. Har det så på en sprayflasek. Hun får fine bølger.

Sebastian har et hårskum som jeg synes er superbra! Heter noe sånt som full body (?). Gir mye volum og også godt hold. Beste jeg har funnet til nå :D

Ellers er jo saltvann et bra alternativ. Jeg bruker Wella sitt, og er godt fornøyd. Har også prøvd en billigsort fra hm (blå flaske) som var dugandes:)

Gjest Gjest
Skrevet

Er det ødeleggende/ skadelig for håret å bruke saltvann spray?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...